PS4 Pro a Scorpio nevyriešia problém súčasnej generácie konzol, tvrdí vývojár |
Podľa jeho slov nám síce firmy dajú vyšší výkon, no hry ako také to nezlepší
Hry nie sú len o grafike, čo vo veľkom dokazuje najmä indie scéna, ktorá nám vo veľkom prináša vizuálne menej prívetivé tituly, ktoré sú však aj napriek tomu v mnohých prípadoch úspešné. Čo sa však týka súčasnej generácie konzol, oproti predošlým pristúpili firmy k svojmu hardvéru odlišne - zamerali sa skôr na nízku cenu, ktorou mohli osloviť masy, ako vyšším výkonom. Aj preto sa Sony a Microsoft rozhodli pristúpiť na vydanie medzigenerácie v podobe PlayStation 4 Pro a Xbox Scorpio.
V prípade PS4 Pro ide o menší výkonový skok, pri Xbox Scorpio máme čakať o niečo väčší, no ako sa k tomuto trendu vyjadril vývojár z Nine Dots Studio, Guillaume Boucher-Vidal, problém aktuálnej generácie to podľa neho nevyrieši.
"Osobne si myslím, že súčasná generácia konzol, nie Pro a Scorpio, je pod očakávaniami hráčov, pri predstave novej generácie. Keď sme išli z Xboxu na Xbox 360, bol to veľmi veľký skok. Teraz, ak si kúpite Xbox One, za rovnakú cenu viete poskladať lepší PC. Ponuka z pohľadu hardvéru nie je taká, ako by som si prial."
"Nemyslím si, že Scorpio a Pro vyriešia tento problém, pretože stále očakávajú od vývojárov, že hry musia bežať dobre aj na klasickej PS4 a Xbox One, čo je problém. Mať vyššie rozlíšenie nie je problém. Sú tu proste veci, ktoré nedokážete spraviť pri technologických limitoch. Ak by sme mali viac výkonu, namiesto využitia ho na grafiku by sme ho mohli použiť na bohatší systém a funkcie... Outward bude pravdepodobne plynulejší na PS4 Pro a Project Scorpio než na slabších systémoch, ale zážitok nebude veľmi odlišný."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 344
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >