Ubisoft reaguje na dohady o Assassins Creed Origins režime 1080p/60 fps na Xbox One X |
Vývojári sľubujú, že sa budú snažiť vytiahnuť z dostupného hardvéru maximum. Tomu odpovedá aj zverejnený gameplay z Gamescomu a Ubisoft sa v Quebecu chystá expandovať.
Pred niekoľkými dňami sa objavila informácia, že by mal nový Assassin’s Creed Origins priniesť na Xbox One X aj režim 1080p/60 fps. Tieto dohady vyvolali búrlivé otázky fanúšikov, ktorí chceli vedieť, či režim skutočne existuje. Hra bola dostupná k zahraniu aj na Gamescome, no žiadny špeciálny režim pre One X nebol k dispozícii.
Teraz sa k situácii vyjadril samotný Ubisoft, ktorý poskytol toto vyhlásenie:
„Je pre nás príliš skoro, aby sme sa dnes vyjadrili k framerate, ktoré doteraz zatiaľ nebolo uzavreté. Našim cieľom je plne využiť silu hardvéru tak, aby sme na všetkých platformách poskytli čo najlepší zážitok. Assassin’s Creed Origins bude využívať dynamické rozlíšenie, takže rozlíšenie sa bude prispôsobovať tak, aby sa zaistil hladký framerate a najlepšia kvalita obrazu v každej situácii.“
Jednoducho povedané, framerate zatiaľ nie je finálny, takže ťažko povedať, čo z hry počas optimalizácie vývojári ešte dostanú. Aspoň dostávame prísľub, že sa autori snažia využiť plný potenciál všetkých platforiem, vrátane Xboxu One X, ktorý by v tomto smere mohol zažiariť. Čo to napovedá aj najnovší gameplay bežiaci na tejto konzole, ktorý ukazuje mesto Memphis, pyramídy a mnoho iného.
Gameplay pochádza z Gamescomu a ukazuje celú časť hrateľnosti, ktorú sme si tam mohli vyskúšať. V tejto časti hry sa Bayek spojil so svojou manželkou Ayou. Začínajú vyšetrovanie v Memphise, aby zistili, kto otrávil posvätnú kravu Apis a napadol chrám. Potom príde na prieskum pyramíd, kde bude nutné vyriešiť hádanku, aby ste získali zaslúženú odmenu. Nakoniec sa na svet pozrieme z výšky, s pomocou Bayekovej orlice. Treba podotknúť, že ide len o zlomok sveta a celá mapa zatiaľ nemohla byť zaznamenaná, no je omnoho väčšia.
Novinky od Ubisoftu završuje správa o tom, že tento gigant plánuje v Quebecu otvoriť 2 nové štúdiá. V regióne tak vytvorí viac ako tisíc pracovných miest. Prvé z dvojice nových štúdií sa otvorí začiatok budúceho roka v Saguenay (Ubisoft Saguenay). Toto štúdio sa bude venovať pokroku a inováciám v online priestore. Plány na otvorenie druhého štúdia sú zatiaľ stále nejasné. Ubisoft zatiaľ nevie, kde presne ho otvorí, no celú túto udalosť plánuje urobiť do roku 2027.
Okrem nových štúdií sa Ubisoft bude snažiť aj o posilnenie zamestnaneckej základne v už existujúcich Ubisoft Quebec a Ubisoft Montreal. Prvé by malo byť posilnené o 200 a druhé o 675 nových zamestnancov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 408
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|