Dan Vávra: Chceli sme spraviť Red Dead Redemption s mečom |
S takýmto popisom sa snažil Vavra uspieť u investorov.
Ak ste najnovší projekt Dana Vávru sledovali od začiatku, tak určite viete, že s celou myšlienkou mal veľký problém uspieť u investorov, ktorí by mu vedeli vývoj zaplatiť. Túto ťažkú úlohu sa mu však napokon podarilo dotiahnuť dokonca vďaka podpore od samotných hráčov v Kickstarter kampani.
Počas Reboot Develop konferencie v chorvátskom Dubrovníku však Vávra prezradil o niečo viac z tohto zložitého obdobia.
Aby vedel investorov zaujať, svoj projekt im prezentoval aj s referenciou na westernovú hru od Rockstaru - Red Dead Redemption:
"Chcel som spraviť hru čo možno najviac ľudskú. Jednoducho sme v našej prezentácii uvádzali, že chceme spraviť Red Dead Redemption s mečom."
Od úvodu sa však jeho myšlienka točila okolo vytvorenia historickej RPG s dôrazom na realizmus:
"Hra je nevyhnutne pomalá, pretože ak niečo chcete spraviť realisticky, musí to byť pomalšie ako vo filmoch. Questy sme chceli spraviť čo možno najzábavnejšie. Napísal som ambiciózny quest, na ktorý mali ostatní scenáristi nadviazať. Musel som nájsť expertov, pretože história je tak zahltená mýtmi z Hollywoodu, až ju robia absurdnú. Detaily z každodenného života sú najviac komplikované." dodal.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nvidia predstavila RTX 5070, RTX 5070ti, RTX 5080 a RTX 5090 grafické karty 286
- Mega zľavy začínajú 39
- Hry v roku 2025 88
- Objavil sa záber z preview verzie GTA VI priamo z kancelárií Rockstaru 23
- Spotreba RTX 5080 a RTX 5090 upresnená 196
- Fanúšikovský NFS Underground 2 remake na Unreal engine 5 dostal demo 46
- Čínska firma predstavila dosku s 1500W 50-pinom, aby PC nepotrebovalo žiadne káblo 33
- Filmy a seriály v roku 2025 44
- Január do PlayStation Plus prinesie veľké mená 43
- Prvý pohľad na RTX 5090 grafickú kartu 124 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Deep Silver / Warhorse Studios Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|