Dan Vávra: Chceli sme spraviť Red Dead Redemption s mečom |
S takýmto popisom sa snažil Vavra uspieť u investorov.
Ak ste najnovší projekt Dana Vávru sledovali od začiatku, tak určite viete, že s celou myšlienkou mal veľký problém uspieť u investorov, ktorí by mu vedeli vývoj zaplatiť. Túto ťažkú úlohu sa mu však napokon podarilo dotiahnuť dokonca vďaka podpore od samotných hráčov v Kickstarter kampani.
Počas Reboot Develop konferencie v chorvátskom Dubrovníku však Vávra prezradil o niečo viac z tohto zložitého obdobia.
Aby vedel investorov zaujať, svoj projekt im prezentoval aj s referenciou na westernovú hru od Rockstaru - Red Dead Redemption:
"Chcel som spraviť hru čo možno najviac ľudskú. Jednoducho sme v našej prezentácii uvádzali, že chceme spraviť Red Dead Redemption s mečom."
Od úvodu sa však jeho myšlienka točila okolo vytvorenia historickej RPG s dôrazom na realizmus:
"Hra je nevyhnutne pomalá, pretože ak niečo chcete spraviť realisticky, musí to byť pomalšie ako vo filmoch. Questy sme chceli spraviť čo možno najzábavnejšie. Napísal som ambiciózny quest, na ktorý mali ostatní scenáristi nadviazať. Musel som nájsť expertov, pretože história je tak zahltená mýtmi z Hollywoodu, až ju robia absurdnú. Detaily z každodenného života sú najviac komplikované." dodal.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Deep Silver / Warhorse Studios Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|