Uncharted sa pôvodne hral ako Tomb Raider, po vydaní Gears of War sa zmenil |
Lucas Pope známy svojimi titulmi Papers, Please alebo novou hitovkou Return of the Obra Dinn si spomenul na svoju prácu v Naughty Dog.
Autor Return of the Obra Dinn a bývalý vývojár v Naughty Dog, Lucas Pope, si pospomínal, aké boli začiatky Uncharted série. Konkrétne hovorí, aký bol vývoj hry a kedy nastal zlom. Totiž od začiatku sa samozrejme inšpirovali Tomb Raiderom, ale tesne pred vydaním sa hra zmenila:
"Jednou z cool vecí na Uncharted 1 bolo, že sme zo začiatku nemali predstavu o tom, čo vlastne robíme," povedal a pripomenul, že tím bol veľmi schopný, ale dizajnové rozhodnutia boli robené na poslednú chvíľu a stále sa menili, vrátane úplnej zmeny ovládania.
"Uncharted 1 bol ohlásený.... a následne vyšiel Gears of War. Gears vynašiel moderný systém hier z tretej osoby." Spomenul čas, kedy sa všetko zmenilo. "Gears nám ukázal, ako sa to robí. Takže sme všetko zmenili a to len šesť mesiacov pred vydaním. "
V Naughty Dog totiž pôvodne vyvíjali Uncharted so systémom ovládania podobnom Tomb Raider. Zmenili tak pohľad kamery, ktorý už nebol za chrbtom postavy, ale nad plecom a rovnako od základu zmenili ovládanie a skrývanie sa za prekážky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 203
- DOJMY: Gothic 1 Remake 35
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 49
- Článok: Samsung Galaxy S25 Ultra 37
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42
- Apple predstavilo nový iPhone 16e 71 zobraziť viac článkov >
![]() |
PS3
Vývoj: SCCE / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra / Akcia Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|