Uncharted sa pôvodne hral ako Tomb Raider, po vydaní Gears of War sa zmenil |
Lucas Pope známy svojimi titulmi Papers, Please alebo novou hitovkou Return of the Obra Dinn si spomenul na svoju prácu v Naughty Dog.
Autor Return of the Obra Dinn a bývalý vývojár v Naughty Dog, Lucas Pope, si pospomínal, aké boli začiatky Uncharted série. Konkrétne hovorí, aký bol vývoj hry a kedy nastal zlom. Totiž od začiatku sa samozrejme inšpirovali Tomb Raiderom, ale tesne pred vydaním sa hra zmenila:
"Jednou z cool vecí na Uncharted 1 bolo, že sme zo začiatku nemali predstavu o tom, čo vlastne robíme," povedal a pripomenul, že tím bol veľmi schopný, ale dizajnové rozhodnutia boli robené na poslednú chvíľu a stále sa menili, vrátane úplnej zmeny ovládania.
"Uncharted 1 bol ohlásený.... a následne vyšiel Gears of War. Gears vynašiel moderný systém hier z tretej osoby." Spomenul čas, kedy sa všetko zmenilo. "Gears nám ukázal, ako sa to robí. Takže sme všetko zmenili a to len šesť mesiacov pred vydaním. "
V Naughty Dog totiž pôvodne vyvíjali Uncharted so systémom ovládania podobnom Tomb Raider. Zmenili tak pohľad kamery, ktorý už nebol za chrbtom postavy, ale nad plecom a rovnako od základu zmenili ovládanie a skrývanie sa za prekážky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 41
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: SCCE / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|