Quake IV interview |
Gamspy zverejnilo interview s Rickom Johsonom z Raven softwaru pracujúcim na Quake IV. Hra bude príbehom priame pokračovanie Quake II a bude viac single playerovo zameraná, ale to samozrejme neznamená že bude mať aj rozsiahlu multiplayerovú časť (na tej sa bude pracovať neskôr lebo ID len teraz dopracuváva multiplayer do Doom III enginu a Raven tiež videl multiplayer v pohybe len teraz na Quakecone). Na hre sa už pracuje viac ako rok a ešte minimálne rok sa pracovať bude. Na otázku ako sa pracuje s novou Doom III technológiou, Rick odpovedal, že najzložitejšie je to z hľadiska modelovania a textúrovania, totiž hra vyžaduje hi-poly modely pre každú textúru ktorá bude v hre použitá. Teda počet programátorov pracujúcich na hre je rovnaký ako napríklad pre SOF II, alebo Jedi Academy, ale niekoľkonásobne sa zvýšil počet grafikov, animátorov, modelerov a textúrovačov, plus majú jedného človeka čisto na GUI a rôzne interaktívne menu ktoré sa budú objavovať v každom levely. No uvidíme, myslím že po vyjdení Dooma budúci roka sa pozornosť bude sústreďovať na Quake IV a potom sa dozvieme viac detailov a možno uvidíme aj nejaké shoty.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Activision / Raven Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|