Quake IV interview |
Gamspy zverejnilo interview s Rickom Johsonom z Raven softwaru pracujúcim na Quake IV. Hra bude príbehom priame pokračovanie Quake II a bude viac single playerovo zameraná, ale to samozrejme neznamená že bude mať aj rozsiahlu multiplayerovú časť (na tej sa bude pracovať neskôr lebo ID len teraz dopracuváva multiplayer do Doom III enginu a Raven tiež videl multiplayer v pohybe len teraz na Quakecone). Na hre sa už pracuje viac ako rok a ešte minimálne rok sa pracovať bude. Na otázku ako sa pracuje s novou Doom III technológiou, Rick odpovedal, že najzložitejšie je to z hľadiska modelovania a textúrovania, totiž hra vyžaduje hi-poly modely pre každú textúru ktorá bude v hre použitá. Teda počet programátorov pracujúcich na hre je rovnaký ako napríklad pre SOF II, alebo Jedi Academy, ale niekoľkonásobne sa zvýšil počet grafikov, animátorov, modelerov a textúrovačov, plus majú jedného človeka čisto na GUI a rôzne interaktívne menu ktoré sa budú objavovať v každom levely. No uvidíme, myslím že po vyjdení Dooma budúci roka sa pozornosť bude sústreďovať na Quake IV a potom sa dozvieme viac detailov a možno uvidíme aj nejaké shoty.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Activision / Raven Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|