DF sa bližšie pozrelo na Sekiro na konzolách a zistilo zaujímavé veci. Hra funguje na vylepšenom Dark Souls engine, ktorý nie je práve technickým hi-endom, ale ponúka slušnú kvalitu obrazu. Problém je hlavne v trhaní a sekaní, ktoré vzniká nepravidelným rozložením frejmov a to napriek relatívne plynulému 30 fps framerate na Xbox One S a PS4. Xbox One S tu ide na 900p, PS4 na 1080p.
Ak sa pozrime na vyššie konzoly, tam ide Xbox One v 1800p, PS4 Pro v 1800p s temporálnou rekonštrukciou a obraz nie je taký čistý. Framerate je však na PS4 Pro okolo 5 fps vyššie, kde Xbox One X ide okolo 40, PS4 Pro okolo 45 fps. Xbox One X má k tomu aj podporu 120hz režimu, vďaka čomu je umiestnenie frejmov pravidelnejšie a plynulosť obrazu je tak konzistentnejšia.
Rozdiel medzi konzolami je ešte v tieňoch, ktoré sa znižujú podľa výkonu konzol, teda od Xbox One X, ktoré má najdetailnejšie, po Xbox One, ktoré má najslabšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvý trailer na Witcher IV je tu! 237
- Mafia: The Old Country sa viac odhalila a priblížila nám Sicíliu v roku 1900 137
- Mafia: The Old Country ukázala krátku reklamu, príde v lete 2025 79
- Nové výpredaje spustené 27
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 240
- Naughty Dog predstavilo svoj novú hru Intergalactic: The Heretic Prophet 376
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- Nvidia teasuje ohlásenie RTX 50 grafických kariet, Witcher 4 trailer bežal na jed 40 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|