DF sa bližšie pozrelo na Sekiro na konzolách a zistilo zaujímavé veci. Hra funguje na vylepšenom Dark Souls engine, ktorý nie je práve technickým hi-endom, ale ponúka slušnú kvalitu obrazu. Problém je hlavne v trhaní a sekaní, ktoré vzniká nepravidelným rozložením frejmov a to napriek relatívne plynulému 30 fps framerate na Xbox One S a PS4. Xbox One S tu ide na 900p, PS4 na 1080p.
Ak sa pozrime na vyššie konzoly, tam ide Xbox One v 1800p, PS4 Pro v 1800p s temporálnou rekonštrukciou a obraz nie je taký čistý. Framerate je však na PS4 Pro okolo 5 fps vyššie, kde Xbox One X ide okolo 40, PS4 Pro okolo 45 fps. Xbox One X má k tomu aj podporu 120hz režimu, vďaka čomu je umiestnenie frejmov pravidelnejšie a plynulosť obrazu je tak konzistentnejšia.
Rozdiel medzi konzolami je ešte v tieňoch, ktoré sa znižujú podľa výkonu konzol, teda od Xbox One X, ktoré má najdetailnejšie, po Xbox One, ktoré má najslabšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 96
- Všetky tri Warcraft hry vychádzajú remastrované vo Warcraft Remastered Battle Ches 112
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 83
- GTA Trilogy dostalo pekný grafický update 40
- Samsung spustil svoj Black Friday výpredaj 21
- Stalker 2 dostal svoje finálne požiadavky na PC, na Xboxe už začal pre-load 103
- RECENZIA: Horizon: Zero Dawn Remastered 71
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Sľubovaný nárast výkonu v PS5 Pro zrejme brzdí priepustnosť pamäte 181 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|