Bethesda: Vývoj Fallout 76 nebol ľahký, rozširovanie hry bude pokračovať roky |
Todd Howard z Bethesdy priznáva, že vývoj Fallout 76 bol ťažký a problémový.
Na svojej diskusii na PAX East Bethesda a hlavne Todd Howard priblížil problémy pri vývoji Fallout 76. Hovorí, že to bolo pre nich nové a zapojili do toho všetky štúdiá.
"Hra ako Fallout 76 je pre naše štúdio veľmi, veľmi nová vec. Vedeli sme, že pri hre bude veľa problémov a aj boli. Niektoré z nich však boli oveľa ťažšie, ako sme očakávali. Bol to pre nás nový a odlišný projekt. Aby som bol úprimný, mali sme veľa problémov už počas vývoja a niekedy tieto problémy prerastú až do finálnej hry.
To nikdy nechcete. Rozrástli sme naše štúdiá, teraz máme štyri rôzne štúdiá v Severnej Amerike, v Rockville, Austine, Dallase a Montreale, a toto bola hra, ktorá naozaj zamestnala ľudí vo všetkých štyroch štúdiách. Zároveň sme vedeli, že vydanie hry bude len začiatok a sme naozaj šťastní, že hra sa nakoniec predávala veľmi dobre.
Teraz máme obrovskú základňu miliónov hráčov a dostávame z nej veľa spätnej väzby. Naším cieľom je vybudovať teraz nový druh Fallout platformy. Máme veľa nápadov a veľa coolového obsahu už pripravujeme. Máme naplánované veľké updaty na ďalšie roky."
Napríklad teraz 23. mája príde Legendary ‘Purveyor’ vendor, ktorý umožní rozobrať legendárne vybavenie. V lete prídu high-level Vault raidy pre štyroch hráčov v Nuclear Winter updatoch. Podľa Todda Howarda jesenné Wastelanders updaty hru zmenia dramaticky. Zo zaujímavostí autori by radi vytvorili persistentné Campy, ktoré ostanú, aj keď sa vaša postava odhlási z hry.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 116
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 435
- V GTA V je aj slovenský obchod zo Žiliny 34
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- Matrix AI bude generovať nekonečné hry 47
- RTX 5090 bude mať najväčší čip od Nvidie od roku 2018 146
- RECENZIA: Metro Awakening 32 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bethesda / Bethesda Štýl: Akcia / Survival Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|