SW: Battlefront interview |
Homelan vyspovedal producenta Greg Borruda z tímu Pandemic, otázky boli smerované na prichádzajúcu multiplayerovú akciu Star Wars: Battlefront. Ako povedal Borrud, singleplayer nijako nezaostáva za hrou viacerých hráčov, pre hráča ktorý nemá možnosť zahrať si multiplayer je pripravená dynamický kampaň (Conquest), s každým novým spustením sa bude hrať inak a vývoj kampane bude plne v rukách hráča. V Battlefront budú proti sebe stáť štyri strany: Republika, Rebely, Impérium a Separatisti (Droidi), každá s jedinečnými zbraňami, vozidlami a štýlom boja. Kde bude vynikať Impérium v technológii, tam budú mať Rebely viacero typov zbraní. Droidi budú mať širokú škálu jednotiek určených na útok alebo opravy, na druhej strane Republika dokáže modifikovať zbrane s devastujúcim účinkom práve na droidov a ich elektrické systémy. Vyváženosť všetkých strán, ich jednotiek, zbraní a vozidiel sa momentálne testuje. Lokácie a zbrane, ktoré budeme používať vychádzajú z filmov Star Wars, to čo sme našli vo filme nájdeme aj v hre, tvrdí Borrud. Do hry sa pridávajú jednoduché príkazy na ovládanie svojho tímu a silne sa uvažuje o podpore MOD komunity. SW: Battlefront bude dostupný pre PC, PS2 a Xbox pravdepodobne už túto jeseň.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Lucasarts / Pandemic Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|