DF rozanalyzovalo výkon Call of Duty: Modern Warfare |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na porovnanie konzolových verzii hry a aj PC verziu hry. Pri PC verzii sa pozreli na nastavenia grafiky ako aj raytracingové tiene, porovnali grafické karty a spomenuli aj záťaž procesora. Tá je prehnane vysoká už v menu, okrem iných bugov a technických problémov verzie.
Čo sa týka konzol, tam Xbox One S ide v 900p s dynamickým rozlíšením, PS4 ide v 1080p a rovnako dynamicky klesá, Xbox One X má maximum v 4K, s tým že klesá znižuje horizontálne rozlíšenie k 1920x2160, PS4 Pro má maximum v 4K s tým, že klesá s rozlíšením ako vertikálne tak horizontálne. Pritom PS4 Pro drží 60 fps s malými pádmi nižšie, pri Xbox One X z nejakého dôvodu nechávajú framerate klesať nižšie aj s tearingom namiesto rýchlejšieho znižovania rozlíšenia. Ak však pôjdete na Xbox One X na 120Hz výstupe s freesyncom pôjde bez tearingu a plynulejšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvý trailer na Witcher IV je tu! 238
- Mafia: The Old Country sa viac odhalila a priblížila nám Sicíliu v roku 1900 137
- Nové výpredaje spustené 28
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 240
- Naughty Dog predstavilo svoj novú hru Intergalactic: The Heretic Prophet 376
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- Nvidia teasuje ohlásenie RTX 50 grafických kariet, Witcher 4 trailer bežal na jed 40
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Infinity Ward Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|