Bard's Tale párodia na RPG |
Hlavný dizajnér Eric Flannun z tímu inXile Entertainment v rozhovore pre server teamxbox.com vyzradil niekoľko zaujímavostí o dokončenom RPG Bard's Tale. Dobrodružstvo Barda, potulného sebeckého a lenivého muzikanta, bude rozdelené do 14 oblastí (sú navzájom prepojené a odhadovaná hracia doba je okolo 30-50 hodín), každá so šiestimi levelmi. Dizajn levelov bol podmienený humornému tónu celého titulu. Od iných „vážnych“ RPG sa odlišuje parodovaním štandardných situácií a všade prítomným humorom, ktorý nebude chýbať ani v rozhovoroch. Odlišné budú aj úlohy. Pri neúspešnom splnení questu, hra pokračuje ďalej. Neúspech neznamená vracanie sa k staršej uloženej pozícii. Treba to však brať s rezervou, pretože ak neeskortujete mäsiara cez zamorené mesto, nedostanete sa k bohatej odmene, do jeho obchodu, či veľmi silnému artefaktu. Bardove činy ovplyvňujú okolitý svet a NPC postavy. Napr. hneď na začiatku môže Bard získať spoločníka, šteniatko. Ak sa k nemu zachová sebecky, už ho nikdy neuvidí, na druhej strane sa s ním môže skamarátiť a zvieratko ho bude sprevádzať až na samotný koniec hry (o humorné situácie medzi šteniatkom a Bardom nebude núdza). Zaujímavo bude vyriešený aj „samo-upratovací“ inventár. Žiadne rozdeľovanie predmetov do kategórií, hodinové triedenie a ukladanie flakónov podľa účinnosti. Ak Bard nájde zbraň a je silnejšia ako tá, čo drží v ruke, okamžite ju nahradí. Ak má nájdená zbraň nižšiu účinnosť, premení sa automaticky na peniaze, čím odpadá kumulovanie zbytočných predmetov v inventári a pol hodinové cestovanie do najbližšieho obchodu. Technické spracovanie sa na jednotlivých platformách bude len minimálne odlišovať. Xbox verzia bude využívať vyššie rozlíšenie textúr a modely postáv budú mať na sebe viacej polygónov. PC verzia bude za konzolovými meškať, pretože sa bude upravovať interface a prispôsobovať ovládanie. Aj keď Eric povedal, že je o tom ešte skoro hovoriť, inXile by veľmi radi začali pracovať na pokračovaní a pohrávajú sa aj s myšlienkou podpory multiplayeru.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 341
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS2
Vývoj: inXile Entertainment / inXile Entertainment Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|