Dreams sa nechce obmedzovať len na životný cyklus PS4, autor by hru rád videl aj na PC |
Životný cyklus PS4 sa s tohtoročným vydaním PS5 pomaly chýli ku koncu, no ešte predtým tu máme Dreams. Titul, ktorý je viac platformou ako hrou. Media Molecule totiž vytvorili prostredie na vytváranie vlastných hier, ktoré následne môžu hráči zdieľať medzi sebou. A bola by obrovská škoda, ak by takýto titul časom upadol kvôli tomu, že je na staršej generácii. Toho sú si vedomí aj v štúdiu a Mark Healey, spoluzakladateľ štúdia, sa v rozhovore výraznejšie dotkol práve aj témy platforiem.
Aktuálne sa podľa jeho slov sústredia na PS4, no sám dúfa, že sa hra nebude obmedzovať len životným cyklom PS4, ale prekoná ho. Ak bude hra úspešná a ľudia na nej budú pokračovať v tvorení, nepochybným progresom pre ňu je príchod na PS5. Keďže je to viac platforma, v budúcnosti ju môžu priniesť kdekoľvek, kde bude relevantná. Hra na PS5 samozrejme fungovať bude v rámci spätnej kompatibility, no chcú ju podporovať aj naďalej, čo by naznačovalo, že sa môže dočkať buď samostatného vydania, alebo updatov na novú generáciu.
Sám si tiež myslí, že by bolo super vidieť Dreams aj na PC, no nie je to niečo, na čom by aktuálne pracovali, navyše to záleží od rozhodnutia Sony. Myslí si však, že to záleží hlavne od toho, ako sa vyvinie herný priemysel.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Mega zľavy začínajú 39
- Sector vám želá veselý Silvester a šťastný Nový rok 83
- Objavil sa záber z preview verzie GTA VI priamo z kancelárií Rockstaru 23
- Hry v roku 2025 88
- Spotreba RTX 5080 a RTX 5090 upresnená 196
- Fanúšikovský NFS Underground 2 remake na Unreal engine 5 dostal demo 44
- Čínska firma predstavila dosku s 1500W 50-pinom, aby PC nepotrebovalo žiadne káblo 33
- Január do PlayStation Plus prinesie veľké mená 43
- Filmy a seriály v roku 2025 41
- Prvá cenovka RTX 5080 grafiky z obchodov ukazuje cenu a naznačuje DLSS4 212 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: Sony / Media Molecule Štýl: Arkáda
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|