HRY > NOVINKY >
Ubisoft zverejnil tech obrázky na Splinter Cell, ukazujúce hlavne nové technológie použité v grafickom engine. Teda napríklad efekty vody, tepla, svetla, geotexturing a samozrejme shader model 3.0, HDR, paralax mapping a shoft shadows. Prvé štyri obrázky sú z PS2, zvyšok samozrejme ukazuje PC verziu (viac obrázkov s porovnaním SM1.1 a SM3.0 nájdete tu).
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 417
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 74
- Novembrové hry 30
- Ako je to s výkonom grafiky v PS5 Pro verzii konzoly? Má 33TFlops? 295
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 86
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 196
- PS5 Pro už bola rozobraná 215
- Novembrové filmy a seriály 12
- Takto vyzerá balenie PS5 Pro 157 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|