DF: Vývojári vraj už nechcú robiť na staré konzoly |
Podľa informácií Johna Linnemana z Digital Foundry je orezávanie crossgen titulov na predchádzajúcu generáciu bolestivý proces. Hovorí, že na nich už nikto nechce robiť. Nepáčilo sa mu hlavne, že nextgen sa najnovšie stali protizákaznícke. Čo on nechápe. Crossgen tituly tlačí Microsoft, ktorý aktuálne tituly vyvíja na obe generácie konzol, Sony tlačí exkluzivity.
One weird thing I’ve noticed lately is an aversion of “next-gen” exclusives as if launching a game exclusively for a next-gen machine is “anti-consumer”. This is how it’s worked before - Mario 64 didn’t exist on Super NES and it was a great thing.
— John Linneman (@dark1x) August 13, 2020
Nobody wants to develop for an under-powered Jaguar CPU any longer. I've spoken with enough developers to know how painful the process is at this point. Leave Xbox One and PS4 behind.
— John Linneman (@dark1x) August 13, 2020
Na druhej strane, možno niektorí nechcú robiť, ale musia, keďže staré konzoly budú mať stále nasledujúce dva roky desiatky miliónové základne a veľa titulov máme ohlásených ako na starú, tak aj na novú generáciu a niektoré aj čisto na starú. Teraz je navyše portovanie jednoduchšie ako v predchádzajúcich generáciách, keďže konzoly ostávajú na PC architektúre, len sa menia rýchlosti.
Vytvorila sa z toho zaujímavá diskusia, kde sa spomína, ako vyzerá multiplatformové Halo, tak aj to, prečo by Spider-man Miles Morales nemohol aj byť na PS4. Všetko je to hlavne inou filozofiou oboch firiem. Sony má svoj štandardný systém, Microsoft ide svojim smerom. V jednom sa však zhodujú, ani jedna z firiem nám nechce povedať cenu svojej konzoly.
Diskusiu aj John oľutoval, keďže fanúšikovia oboch konzol sú teraz veľmi aktívni v zastávaní svojich strán. Myslí si, že to je horšie ako pred minulou generáciou, ale Alberto Pennello, ktorý bol pri štarte posledných konzol v Microsofte, hovorí, že je to rovnaké. Veľa ľudí je 3-6 mesiacov pred vydaním vo full warrior režime. Po vydaní sa väčšina ľudí stane znovu normálna.
Being in the thick of it last time - I assure you it's NO worse this time. It's the same pattern too. Prior to release most people are civil. 3-6 months full warrior mode. After launch (and you guys test games) most people get reasonable again.
— Albert Penello (@albertpenello) August 13, 2020
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 410
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >