DirectX 12_2 feature level priblížený, podporovať ho budú všetky RTX karty a nové RDNA2 |
Microsoft priblížil ponuku a požiadavky na DirectX 12_2, nový feature level grafického rozhrania s novými funkciami. Sú to funkcie ktoré už boli spomínané v DirectX Ultimate ponuke a hlavne Mesh Shader, nové funkcie Raytracingu, konkrétne
- DirectX raytracing
- Mesh shaders
- Variable rate shading
- Sampler feedback
Sú to už predstavené funkcie, na ktorých stavia aj nový Xbox a ktoré už teraz plne podporujú všetky RTX grafiky a dostanú ich RDNA 2 grafiky od AMD a aj prichádzajúce Intel Xe grafiky.
Čo sa týka samotných verzii funkcii vyzerá to nasledovne:
Driver model - WDDM 2.0
Shader Model 6.5
Raytracing tier Tier 1.1
Variable shading rate Tier 2
Mesh shader tier Tier 1
Sampler feedback Tier 0.9
Resource Binding Tier Tier 3
Tiled Resources Tier 3
Conservative Rasterization Tier 3
Root Signature Tier 1.1
Raytracing tak je už vylepšený s novými funkciami v 1.1 verzii, rovnako Variable shading dostal novú verziu, poskočili aj Resource Binding, Tiled Resources a rasterizácia
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 412
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >