Vylepšenia Age of Empires III: Definitive edition priblížené |
Definitívna edícia Age of Empires III nás už zajtra začne pripravovať na príchod Age of Empires IV.
Autori remastru Age of Empires III z Tanlaus štúdia teraz pred vydaním priblížili, aké novinky môžeme čakať v hre. Rozpísali to na oficiálnej stránke. Ako viete, hra príde prepracovaná do lepšej grafiky, ale aj s dodatočným obsahom na dvoch civilizáciách a to Švédoch a Inkoch.
Hlavne prepracovali engine z DX9 na DX11, zmenili každú textúru, každý model v hre, rovnako aj ingame prestrihové scény boli prepracované vo vyššej kvalite. Hráči tak uvidia výrazný rozdiel oproti pôvodnej hre. Zlepšili aj zobrazenie útesov, pridali nové pixel shadery, redizajnovali terén s novým prepojovacím systémom medzi materiálmi a pridali aj nový systém vody a generovanie riek.
Zároveň doplnili fyzikálne podstavený rendering, SSAO a TTA možnosti. Fyzika bola upgradnutá na najnovší Havok systém a particle systém bol upgradnutý s novými dynamickými svetlami. Nehovoriac o novom deštrukčnom systéme. Všetko to bolo spravené aj s výraznými výkonovými vylepšeniami, kde hra teraz lepšie využíva GPU a viacjadrové procesory. Doplnená bola aj nová AI obťažnosť Extreme a celkovo bol systém AI prepracovaný a vylepšený.
Rozlíšenia teraz budú podporované aj 4K a aj monitory s ľubovoľným pomerom strán. Zlepšená bola aj kamera, jej pohyb a možnosti. Multiplayer je presunutý na Xbox Live a je crossplatformový medzi Windows Store a Steam verziami. Hra bude mať aj podporu modov.
Age of Empires III Definitive edition vyjde 15. októbra na Windows Store, Steame a bude dostupná aj v Game Passe.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 97
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >