Sony najviac z herných firiem investuje do TV reklám |
Sony zaplnilo takmer polovicu amerických herných reklám.
HRY > NOVINKY >
Určite ste si všimli Playstation 5 reklamu aj u nás v TV. Sony takto investuje zrejme všade. Teraz tu máme štatistiku z Ameriky, kde takmer polovicu reklám z hier malo práve Sony. Nasledovalo Nintendo s 21 percentami a Microsoft s 16%, zvyšok doplnili Activision a EA Sports.
Najviac Sony tlačilo svoju reklamu Play Has No Limits, nasleduje ho Nintendo s Mario Kart Live: Home Circuit, tretí bol Assassin’s Creed: Valhalla, ktorý tlačil Microsoft, nasledovali ho Call of Duty a NFL.
Zdroj:
venturebeat.com
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nvidia predstavila RTX 5070, RTX 5070ti, RTX 5080 a RTX 5090 grafické karty 449
- Mega zľavy začínajú 39
- Alza spustila nové zľavy 9
- Spotreba RTX 5080 a RTX 5090 upresnená 196
- Filmy a seriály v roku 2025 44
- Fanúšikovský NFS Underground 2 remake na Unreal engine 5 dostal demo 46
- Čínska firma predstavila dosku s 1500W 50-pinom, aby PC nepotrebovalo žiadne káblo 33
- Prvý pohľad na RTX 5090 grafickú kartu 124
- Prvá cenovka RTX 5080 grafiky z obchodov ukazuje cenu a naznačuje DLSS4 212
- Prvý bližší pohľad na DLSS4 150 zobraziť viac článkov >