Sony najviac z herných firiem investuje do TV reklám |
Sony zaplnilo takmer polovicu amerických herných reklám.
HRY > NOVINKY >
Určite ste si všimli Playstation 5 reklamu aj u nás v TV. Sony takto investuje zrejme všade. Teraz tu máme štatistiku z Ameriky, kde takmer polovicu reklám z hier malo práve Sony. Nasledovalo Nintendo s 21 percentami a Microsoft s 16%, zvyšok doplnili Activision a EA Sports.
Najviac Sony tlačilo svoju reklamu Play Has No Limits, nasleduje ho Nintendo s Mario Kart Live: Home Circuit, tretí bol Assassin’s Creed: Valhalla, ktorý tlačil Microsoft, nasledovali ho Call of Duty a NFL.
Zdroj:
venturebeat.com
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 403
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >