Popri deme na Burnout sa v oficiálnom Xbox magazíne objavilo demo na Mortal Kombat: Shaolin Monks, prichádzajúcu bojovku prekonvertovanú do štýlu Ninja Gaiden mixnutého s Prince of Persia. Teda v hre preberiete jednu z dvoch obľúbených postáv Kung Laa alebo Lao Kanga a púštate sa do dobrodružstva plného temných nepriateľov a krvi.
Demo ukázalo jeden z prvých levelov z hry Goro's Lair, kam sa dostávate po práve vyhranom Mortal Kombate. Vašou úlohou je utiecť. Teda prebiť sa a preskákať rôzne menšie a väčšie miestnosti, na ktoré je hra rozdelená. Vždy na vás útočí niekoľko nepriateľov, v tomto prípade ide o podzemné kreatúry, ktoré ničíte buď základnou sériou troch úderov, alebo neskôr aj zbraňami, ktoré nájdete. Údery sú síce len tri, ale dajú sa kombinovať s výskokmi, behom a samozrejme nechýbajú ani kombá, kde vaša postava dokáže vystreľovať energiu a podobné finty. Nechýba ani možnost bojovania proti viac nepriateľom naraz. Demo ukázalo aj jednu z fatalít, ktoré postupne v hre budete zbierať. Fatality už nemusíte divoko zadávať pri dorazení postavy, ale sa môžete prepnúť do špeciálneho menu, kde ho v kľude vyťukáte a postava ho následne prevedie (samozrejme si treba poradie tlačítok pamätať). Nakoniec si zabojujete aj s jedným bossom.
Okrem bojov v hre čakajte aj skákanie ala Prince of Persia, kde budete musieť balansovať nad priepasťami, skákať na platformy a snažiť sa nespadnúť dole, kde na vás čakajú ostré hroty mečov. Ak túto časť hry veľmi nepreženú, môže byť takým oddychovým doplnom ku krvavému masakru, ktorý predvádzate v bojoch (veľmi zaujímavý a brutálny efekt je napríklad po rozseknutí nepriateľa mečom odhora dole).
Grafika síce nie je to najlepšie, čo sme na konzolách videli, ale to nevadí, akcie a krvi si užijete viac ako dostatok. Animácie sú veľmi kvalitné a poteší plynulé prechádzanie medzi všetkými pohybmi, teda žiadne seky aj keď sa rozhodnete hocikedy zmeniť úder, vyskočiť atď. Jediné, čo mi trochu vadila, bola kamera, tá je viac menej pevne uložená niekde na stene na boku, čím sa snaží zachovať pôvodný štýl Mortal Kombatu, len v tomto prípade sa mi to zdá ako mínus, keďže často potom nevidíte, kam máte, alebo môžete ísť. Dá sa na to zvyknúť, ale možno by pohľad z tretej osoby nebol na zahodenie.
Celkovo hra nevyzerá zle, možno by trochu doladenia ešte neškodilo, ale určite má hra šancu v tomto akčno bojovo adventúrovom štýle zaujať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Novembrové hry 27
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PS2
Xbox Vývoj: Midway / Paradox Entertaniment Štýl: akčná adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|