3D Mark dostal Mesh Shader benchmark, výkon na nových grafikách už bol porovnaný |
Nová DX12 funkcia Mesh shader už má svoj benchmark v 3D Marku a môžeme si tak porovnať jej výkon na rôznych kartách.
Ukáže, ako rýchlo dokážu karty zvládať špecificky túto novú funkciu, ktorú budú autori postupne využívať na prácu s objektmi rovno na grafike bez nutnosti výmeny dát v procesore. Napríklad sa tým dá spracovávať LOD, ale aj geometria otvorených svetov, kde sa veľmi rýchlo dá zrušiť geometria, ktorá je mimo záberu kamery. Na to sa orientuje aj tento nový benchmark.
Benchmark ukazuje, že rovnakú scénu dokáže Mesh Shader zrýchliť aj o 800%. Pritom pri Nvidii vidieť, ako to stúpa s výkonom grafiky, AMD grafiky majú rýchlosť v tomto konštantnú a sú pomalšie ako všetky RTX Nvidie, ale mierne rýchlejšie ako GTX1600 karty.
Update: AMD už vydalo nové ovládače, ktoré zlepšujú výkon bližšie k Nvidiám, RX 6800XT ide približne na úroveň RTX3070. Zatiaľ to nemáme v grafe.
Mesh Shader je ďalšia z nových DX12 funkcií po ray tracingu a Variable Rate Shadingu, ktoré autori už používajú. Mesh Shader podporujú všetky RTX a GTX grafiky a nové AMD RX 6000 grafiky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >