3D Mark dostal Mesh Shader benchmark, výkon na nových grafikách už bol porovnaný |
Nová DX12 funkcia Mesh shader už má svoj benchmark v 3D Marku a môžeme si tak porovnať jej výkon na rôznych kartách.
Ukáže, ako rýchlo dokážu karty zvládať špecificky túto novú funkciu, ktorú budú autori postupne využívať na prácu s objektmi rovno na grafike bez nutnosti výmeny dát v procesore. Napríklad sa tým dá spracovávať LOD, ale aj geometria otvorených svetov, kde sa veľmi rýchlo dá zrušiť geometria, ktorá je mimo záberu kamery. Na to sa orientuje aj tento nový benchmark.
Benchmark ukazuje, že rovnakú scénu dokáže Mesh Shader zrýchliť aj o 800%. Pritom pri Nvidii vidieť, ako to stúpa s výkonom grafiky, AMD grafiky majú rýchlosť v tomto konštantnú a sú pomalšie ako všetky RTX Nvidie, ale mierne rýchlejšie ako GTX1600 karty.
Update: AMD už vydalo nové ovládače, ktoré zlepšujú výkon bližšie k Nvidiám, RX 6800XT ide približne na úroveň RTX3070. Zatiaľ to nemáme v grafe.
Mesh Shader je ďalšia z nových DX12 funkcií po ray tracingu a Variable Rate Shadingu, ktoré autori už používajú. Mesh Shader podporujú všetky RTX a GTX grafiky a nové AMD RX 6000 grafiky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 32
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 63
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >