3D Mark dostal Mesh Shader benchmark, výkon na nových grafikách už bol porovnaný |
Nová DX12 funkcia Mesh shader už má svoj benchmark v 3D Marku a môžeme si tak porovnať jej výkon na rôznych kartách.
Ukáže, ako rýchlo dokážu karty zvládať špecificky túto novú funkciu, ktorú budú autori postupne využívať na prácu s objektmi rovno na grafike bez nutnosti výmeny dát v procesore. Napríklad sa tým dá spracovávať LOD, ale aj geometria otvorených svetov, kde sa veľmi rýchlo dá zrušiť geometria, ktorá je mimo záberu kamery. Na to sa orientuje aj tento nový benchmark.
Benchmark ukazuje, že rovnakú scénu dokáže Mesh Shader zrýchliť aj o 800%. Pritom pri Nvidii vidieť, ako to stúpa s výkonom grafiky, AMD grafiky majú rýchlosť v tomto konštantnú a sú pomalšie ako všetky RTX Nvidie, ale mierne rýchlejšie ako GTX1600 karty.
Update: AMD už vydalo nové ovládače, ktoré zlepšujú výkon bližšie k Nvidiám, RX 6800XT ide približne na úroveň RTX3070. Zatiaľ to nemáme v grafe.
Mesh Shader je ďalšia z nových DX12 funkcií po ray tracingu a Variable Rate Shadingu, ktoré autori už používajú. Mesh Shader podporujú všetky RTX a GTX grafiky a nové AMD RX 6000 grafiky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 39
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 52
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >