GC: Prince of Persia 3 dojmy |
Nebyť dvojice sexi brušných tanečníc a človeka tmavšej pleti prezlečeného za perzského princa, človek by prehliadol prezentáciu očakávaného tretieho dielu akčnej adventúry Prince of Persia. Aj keď nebol Prince of Persia 3 v stánku Ubisoftu v hrateľnej forme, spravil som si hrubý obraz o tom, ako bude fungovať súbojový systém a hlavne novinky v podobe stealth elementov. Hráč s novými pohybmi a väčšou previazanosťou s prostredím nebude tak často stáť zoči-voči nepriateľom. O speed killoch, kedy princ behá po stenách a skáče rovno po krku nepriateľa, ktorý ho ešte nestihol zaregistrovať, sme si už niečo povedali. Teraz si predstavíme stealth kill.
Spomínané hlbšie prepojenie súbojového systému s prostredím sa prejavuje na používaní meča na prekonávanie prekážok zarazením čepele do prasklín. Protivník stojaci nad vami si nemusí nič všimnúť a už mu otvárate mečom krčnú tepnu. Prostredia a rozmiestnenie nepriateľov vás núti využívať stealth kill. Napr. bol predvedený trik, kedy sa princ spustil s roztiahnutými nohami ala Sam Fisher úzkym komínom. Pod ním samozrejme stála stráž. Stačila sekunda a už hltal meč. Pri takýchto efektných killoch sa záber samozrejme spomaľuje, aby ste si mohli vychutnať svoje dielo absolútne do detailov. Otázkou teraz zostáva, či Ubisoft chce ísť výhradne cestou stealth a speed killov bez využitia všetkých pohybov z Freem Form Fighting systému.
Do bojov sa zapojila aj temná osobnosť princa (Dark Prince). O jeho premenu sa postará kontakt s ohňom a okamžite je k dispozícii paleta iných pohybov a výhod. So základnou zbraňou, reťazou s čepeľami na rukách, sa môže zachytávať na neprístupné plošinky a dostať sa na ne. Pri kontakte s vodou sa osobnosť Dark Prince mení späť do podoby svojho majiteľa.
Ďalšou scénou bola ukážka boja s prerasteným bossom (gladiátor bez sánky). Tu opäť víťazil rozum nad hrubou silou a podľa autorov bude možné každého bossa zabiť niekoľkými spôsobmi. V tomto prípade sa jednalo o lezenie po plošinkách a aktivovanie spínačov, ktoré vysúvali ostré drevené koly. Poslednou inováciou, ktorú som mal možnosť vidieť, bola jazda na konských záprahoch. V prvom rade musím povedať, že sa podobali až príliš na tie zo Shadow of Rome. Teda budete bojovať za jazdy s druhým záprahom (protivníka je možné vyblokovať, spomalené zábery nechýbajú) a na váš voz budú skákať nepriatelia. Pri jazde ulicami Babylonu sa isto nudiť nebudete.
Prince of Persia 3 bol predvádzaný z PS2 verzie a aj keď sa tomu ťažko verí, je krajší ako Warrior Within. Streamované prostredie dovoľuje hráčovi pohybovať sa po strechách a vidieť do diaľky, kde sa týči k nebesám babylonská veža.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 Xbox Gamecube Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|