Magazín next-gen.biz vyspovedal Todda Hollensheada (prezident spoločnosti) a Tima Willitsa (hlavný dizajnér) z id softu ohľadom prichádzajúceho Quake 4 (preview). Okrem iných tém sa venovali aj vizuálnej podobnosti Q4 a D3, ktorú Willits obhajuje tým, že aj v graficky odlišných prostrediach (ako príklad uviedol Doom 3 a Prey) sa pri použití techník, ako bumpmapping alebo stencil-shadows začne hra podobať na D3. Willits taktiež opisuje úpravy v sieťovom kóde. Keďže sa bude prenášať viac údajov (napr. dáta o fyzike objektov), na online hranie bude potrebná rýchlejšia linka než v prípade Quake 3.
Hollenshead na otázku, či bude dátum uvedenia hry blízky dátumu uvedenia konzoly XBOX360 a teda či sa stane jedným z launch titulov, odpovedal diplomaticky, že si to vie predstaviť, i keď si kladie otázku, čo je to „launch title“ – hra prichádzajúca priamo s vydaním konzoly alebo v rovnakom časovom období (prázdninách)? Prezident id Software zároveň uviedol, že hlavným cieľom pri vývoji Xboxovej a PC verzie je zachovanie rovnakej hrateľnosti, tak ako to bolo v prípade Xboxového a PC Doom 3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 416
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 59
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 107
- Novembrové hry 30
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 48
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 86
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- PS5 Pro už bola rozobraná 215
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 192 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Activision / Raven Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|