Prečo Blizzard pokazil Warcraft III Remake? |
Oficiálna verzia dôvodov orezania Warcraft III remaku je len marketingové vyjadrenie, v pozadí boli tlaky na zníženie nákladov.
Ak si pamätáte na vydanie Warcraft III remaku, ktorý nakoniec skončil úplne inak ako bol sľubovaný, prišiel bez nových prestrihových animácií (sľubovali 4 hodiny prepracovaných scén), bez plne prepracovaných postáv a animácií a s nie príliš dobrými zmenami do hrateľnosti.
Firma sa vyhovorila, že pri animáciách nechcela príliš odstúpiť od pôvodného titulu. Už pri vydaní sme vedeli, že to nie je pravda a podľa aktuálnych dokumentov to bolo celé dôsledkom zlého manažmentu a finančných tlakov.
Vedenie z Activisionu tlačilo firmu na zníženie výdavkov a prácu na väčších hrách. Je to iný prístup ako mal Blizzard doteraz. Ten bol úspešný pod vedením bývalého CEO Mike-a Morhaimea práve vďaka tomu, že si dával záležať na vysokých štandardoch kvality a neváhal hry odsúvať až pokým neboli dokončené. Ale posledné roky Activision stále viac tlačil na financie Blizzardu, čo sa odráža na kvalite ich práce. Nakoniec vieme, že už majú začať vydávať viac hier a rýchlejšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 291
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|