Prečo Blizzard pokazil Warcraft III Remake? |
Oficiálna verzia dôvodov orezania Warcraft III remaku je len marketingové vyjadrenie, v pozadí boli tlaky na zníženie nákladov.
Ak si pamätáte na vydanie Warcraft III remaku, ktorý nakoniec skončil úplne inak ako bol sľubovaný, prišiel bez nových prestrihových animácií (sľubovali 4 hodiny prepracovaných scén), bez plne prepracovaných postáv a animácií a s nie príliš dobrými zmenami do hrateľnosti.
Firma sa vyhovorila, že pri animáciách nechcela príliš odstúpiť od pôvodného titulu. Už pri vydaní sme vedeli, že to nie je pravda a podľa aktuálnych dokumentov to bolo celé dôsledkom zlého manažmentu a finančných tlakov.
Vedenie z Activisionu tlačilo firmu na zníženie výdavkov a prácu na väčších hrách. Je to iný prístup ako mal Blizzard doteraz. Ten bol úspešný pod vedením bývalého CEO Mike-a Morhaimea práve vďaka tomu, že si dával záležať na vysokých štandardoch kvality a neváhal hry odsúvať až pokým neboli dokončené. Ale posledné roky Activision stále viac tlačil na financie Blizzardu, čo sa odráža na kvalite ich práce. Nakoniec vieme, že už majú začať vydávať viac hier a rýchlejšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|