Prečo Blizzard pokazil Warcraft III Remake? |
Oficiálna verzia dôvodov orezania Warcraft III remaku je len marketingové vyjadrenie, v pozadí boli tlaky na zníženie nákladov.
Ak si pamätáte na vydanie Warcraft III remaku, ktorý nakoniec skončil úplne inak ako bol sľubovaný, prišiel bez nových prestrihových animácií (sľubovali 4 hodiny prepracovaných scén), bez plne prepracovaných postáv a animácií a s nie príliš dobrými zmenami do hrateľnosti.
Firma sa vyhovorila, že pri animáciách nechcela príliš odstúpiť od pôvodného titulu. Už pri vydaní sme vedeli, že to nie je pravda a podľa aktuálnych dokumentov to bolo celé dôsledkom zlého manažmentu a finančných tlakov.
Vedenie z Activisionu tlačilo firmu na zníženie výdavkov a prácu na väčších hrách. Je to iný prístup ako mal Blizzard doteraz. Ten bol úspešný pod vedením bývalého CEO Mike-a Morhaimea práve vďaka tomu, že si dával záležať na vysokých štandardoch kvality a neváhal hry odsúvať až pokým neboli dokončené. Ale posledné roky Activision stále viac tlačil na financie Blizzardu, čo sa odráža na kvalite ich práce. Nakoniec vieme, že už majú začať vydávať viac hier a rýchlejšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 156
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 30
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- Free to play survival hra na Steame inštalovala hráčom v PC malware 11 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|