Ako vyzerá Halo Infinite v aktuálnom tech preview teste? |
Halo má teraz väčší multiplayerový test a vyzerá, že autori v ňom ukazujú kvalitu hry
Halo Infinite má tento a budúci víkend väčší multiplayerový test a ukazuje, že sa autori s hrou pohrali. V tomto prvom víkende ukázali ako boj proti botom, tak aj PvP boje a to na troch mapách (v nedeľu pribudla štvrtá). Budúci týždeň pridajú aj otvorené mapy s vozidlami v Big Team Battle.
Teraz hlavne ukázali, že ako o hrateľnosť, tak o grafiku sa netreba obávať. Všetky mapy ukazujú parádne spracovanie prostredí s veľmi detailnými textúrami, ale aj vysokou kvalitou povrchov. Je to diametrálne odlišné od minuloročného dema, kde detaily úplne chýbali. Zároveň napriek detailom sa celý dizajn veľmi dobre hodí do Halo štýlu a podarilo sa im zachovať čistú a prehľadnú grafiku.
Zároveň zachovali aj Halo hrateľnosť, ktorá ponúka rýchle intenzívne boje s vyšším Time to kill ako pri COD alebo Battlefielde, ale práve vďaka tomu sa od nich hra líši a je špecifická. Tu musíte lepšie mieriť, viac naháňať nepriateľov, aby ste ich dostali, zároveň máte väčšiu šancu skryť sa a dlhšie bojovať. Hlavne shield tu robí veľký rozdiel, keďže ho musíte nepriateľovi najskôr zničiť a až potom ho zabíjate. Tentoraz je novým doplnkom v hrateľnosti hlavne hák, ktorý sa dá využívať na rýchle presuny alebo presuny na vyššie poschodia, ako aj pritiahnutie sa k nepriateľovi. Plus svoje spravia aj nové zbrane.
Hra vyzerá parádne ako na Xboxe, tak na PC, pričom na PC samozrejme lepšie, aj keď neviem prečo, či pre Windows 11, alebo pre chybu v hre, ale už v menu hra vyťaží i5 10600 procesor na maximum. Čo nie je veľmi ideálne pre plynulú hrateľnosť. Ako som pozeral reakcie na internete, pre zmenu niekomu nevyťažilo ani procesor ani grafiku na maximum. Dúfajme, že to pofixujú do vydania. Stále je to len nejaké beta štádium hry.
Na konzole to majú dotiahnuté lepšie, tam presne vedia, koľko majú výkonu procesora a dokonca je tam pridané aj ovládanie klávesnicou a myšou, ale keď som to skúšal, klávesnica išla v pohode, ale myš sa pohybovala len obmedzene od nejakého štvorca. Neviem, či len moja myš, ale aj v tejto oblasti majú ešte čo doťahovať. Nakoniec presne takéto problémy teraz aj hľadajú a fixujú.
Tech preview verzia ukázala aj možnosti modifikácií, ktoré budú v hre výrazné, keďže na vizuálnych modifikáciách bude postavené financovanie hry. Multiplayer bude totiž free 2 play. Budete môcť modifikovať ako svojho Spartana, tak svoje zbrane a nakoniec aj svoje vozidlá, ktoré si postupne zozbierate. Na to budete získavať skiny či už pri hraní, budete si ich môcť kúpiť alebo bude možné predplatiť si battle pass, z ktorého budete postupne získavať skiny. Tu bude tá výhoda, že obsah kúpeného battle passu nikdy neprepadne a budete ho môcť doodomykať kedykoľvek neskôr.
Parádna hudba v hre nechýba a hneď v menu sa vďaka nej vytvorí pravá Halo atmosféra. Následne veľmi dobré zvuky dopĺňajú boje v samotnej hre s dobrým 3D zasadením, kde dobre viete rozlíšiť, kde niečo strelilo a aj aká zbraň.
V každom prípade, samotná hrateľnosť vyzerá dotiahnutá veľmi dobre a vyzerá, že fanúšikovia Halo, ale aj iných multiplayerových hier, sa môžu na december tešiť. Budúci týždeň uvidíme, ako bude prepracovaný Big Team Battle a potom ostane len čakať na to, ako bude prepracovaná kampaň. Zrejme v októbri ju už autori ukážu.
Hra vychádza začiatkom decembra na PC a Xbox konzoly.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 307
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|