Halo Infinite 2 bolo vo vývoji na Slipspace engine pred prechodom na Unreal Engine 5 |
Podľa informácií, 343 studios pred prechodom na nový engine pracovalo na Halo Infinite 2.
Podľa informácií 343 industries (teraz Halo studios) pred prechodom na nový engine pracovalo na Halo Infinite 2. Hovorí to jeden youtuber s informáciami od zamestnanca. Dalo sa to aj očakávať, aj keď skôr ako čistá dvojka to mala byť nová kampaň, na nej začali robiť hneď po jednotke. Stále ju samozrejme robili na Slipspace engine a chceli tam výrazne zlepšiť hrateľnosť jednotky.
To sa však zmenilo potom, ako sa na jeseň 2022 vymenilo vedenie a zároveň sa rozhodli prejsť na Unreal engine 5. Zrušili tak Infinite 2 a začali sa učiť na novom engine. Následne začiatkom roku 2023 zasiahlo štúdio prepúšťanie, ktoré postihlo aj daného zamestnanca a tak nevieme, či stále plánujú vydať Halo Infinite 2, alebo rovno otvoria s Unreal enginom novú kapitolu.
Skôr zrejme pôjdu do niečoho nového, aj keď viac hier majú teraz v licencii na zakázku od iných štúdii a uvidíme, čo vlastne prinesú. Keďže dizajn brnenia v nedávnych ukážkach hry na Unreal Engine 5 pripomínal Halo 1, uvidíme, či náhodou niekto nerobí aj plný remake jednotky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 264
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 70
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 134
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- RECENZIA: Sid Meier’s Civilization VII 10
- EA predvádza nový Battlefield, chce ho budovať spolu s hráčmi 104
- Kingdom Come: Deliverance II odštartoval na Steame slušne 147
- Nové zľavy na Alze boli spustené 19
- Analýza Kingdom Come: Deliverance II na konzolách 116
- Alza dni so zľavami za vysvedčenie 13 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|