Halo Infinite 2 bolo vo vývoji na Slipspace engine pred prechodom na Unreal Engine 5 |
Podľa informácií, 343 studios pred prechodom na nový engine pracovalo na Halo Infinite 2.
Podľa informácií 343 industries (teraz Halo studios) pred prechodom na nový engine pracovalo na Halo Infinite 2. Hovorí to jeden youtuber s informáciami od zamestnanca. Dalo sa to aj očakávať, aj keď skôr ako čistá dvojka to mala byť nová kampaň, na nej začali robiť hneď po jednotke. Stále ju samozrejme robili na Slipspace engine a chceli tam výrazne zlepšiť hrateľnosť jednotky.
To sa však zmenilo potom, ako sa na jeseň 2022 vymenilo vedenie a zároveň sa rozhodli prejsť na Unreal engine 5. Zrušili tak Infinite 2 a začali sa učiť na novom engine. Následne začiatkom roku 2023 zasiahlo štúdio prepúšťanie, ktoré postihlo aj daného zamestnanca a tak nevieme, či stále plánujú vydať Halo Infinite 2, alebo rovno otvoria s Unreal enginom novú kapitolu.
Skôr zrejme pôjdu do niečoho nového, aj keď viac hier majú teraz v licencii na zakázku od iných štúdii a uvidíme, čo vlastne prinesú. Keďže dizajn brnenia v nedávnych ukážkach hry na Unreal Engine 5 pripomínal Halo 1, uvidíme, či náhodou niekto nerobí aj plný remake jednotky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaje pomaly končia 137
- Decembrové hry 91
- Witcher 4 je už v plnom vývoji 62
- Stalker 2 dostal sľubovaný prvý patch 311
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 21
- Kam sa stratil Xbox Series X? 80
- PS Plus predstavuje svoje decembrové tituly 33
- Light of Motiram vyzerá ako klon Horizon Zero Dawn 59
- Stalker 2 dostal druhý menší patch 169
- RECENZIA: Warcraft Remastered Battle Chest 28 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|