Halo Infinite 2 bolo vo vývoji na Slipspace engine pred prechodom na Unreal Engine 5 |
Podľa informácií, 343 studios pred prechodom na nový engine pracovalo na Halo Infinite 2.
Podľa informácií 343 industries (teraz Halo studios) pred prechodom na nový engine pracovalo na Halo Infinite 2. Hovorí to jeden youtuber s informáciami od zamestnanca. Dalo sa to aj očakávať, aj keď skôr ako čistá dvojka to mala byť nová kampaň, na nej začali robiť hneď po jednotke. Stále ju samozrejme robili na Slipspace engine a chceli tam výrazne zlepšiť hrateľnosť jednotky.
To sa však zmenilo potom, ako sa na jeseň 2022 vymenilo vedenie a zároveň sa rozhodli prejsť na Unreal engine 5. Zrušili tak Infinite 2 a začali sa učiť na novom engine. Následne začiatkom roku 2023 zasiahlo štúdio prepúšťanie, ktoré postihlo aj daného zamestnanca a tak nevieme, či stále plánujú vydať Halo Infinite 2, alebo rovno otvoria s Unreal enginom novú kapitolu.
Skôr zrejme pôjdu do niečoho nového, aj keď viac hier majú teraz v licencii na zakázku od iných štúdii a uvidíme, čo vlastne prinesú. Keďže dizajn brnenia v nedávnych ukážkach hry na Unreal Engine 5 pripomínal Halo 1, uvidíme, či náhodou niekto nerobí aj plný remake jednotky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové mega zľavy 9
- Prvé ukážky z playtestu nového Battlefieldu 112
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT karty dostali recenzie 120
- Kingdom Come: Deliverance 2 si už vďaka modu môžete na PC zahrať v pohľade z trete 64
- Porovnajme si, kam sa GTA V posunulo za 12 rokov 41
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT sú už v predaji 103
- HBO finalizuje obsadenie ďalších postáv do Harry Potter seriálu 133
- RECENZIA: Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars 12
- VIDEO : Death Stranding 2 dostal dátum vydania 106
- GTA V porovnanie Legacy a Enhanced edície na PC 28 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|