Nová hra Legacy od Molyneuxa je manažmentovka mesta s blockchainom a NFT |
Legendárny dizajnér Peter Molyneux práve zarobil 40.5 milióna libier z NFT ešte pred vydaním hry.
Legendárny dizajnér Peter Molyneux práve zarobil 40.5 milióna libier z NFT transakcií ešte pred vydaním svojej novej hry. Rozpredal totiž rôzne územia v hre Legacy krypto investorom, ktorí to kúpili s nádejou, že na tom neskôr zarobia.
Samotná hra je totiž manažment mesta zameraný na továrne. Hra bola síce už letmo spomenutá v roku 2017, ale predstavená bola až teraz cez víkend a spolu s tým bol spustený predaj území. Ten zjavne ide a investori kupujú bez toho, aby vedeli, ako hra bude fungovať a či bude hrávaná.
V zásade v hre pôjde o biznis. Hráči budú dizajnovať, stavať, starať sa o firmu v meste. Obyvatelia mesta budú robiť v továrňach a vyrábať vaše produkty, ktoré sa budú následne predávať. A keďže je to postavené na NFT a krypte - LegacyCoin v Ethereum blockchaine, budete sa môcť stať majiteľom virtuálnych pozemkov.
„Vlastníctvo Land NFT vám umožní založiť si vlastné in-game blockchainové obchodného združenia v Legacy. Budete môcť hrať Legacy, pričom budete zarábať a vlastniť svoje výtvory,“ vysvetlilo Gala Games majitelia platformy na predaj vecí do blockchainových hier.
"Rozhodujúce je, že ako vlastník obchodného združenia budete mať prístup k Legacy Keys. Tieto položky môžete požičať ďalším ľuďom, ktorí chcú začať podnikať v hre, čím sa z nich stanú vaši obchodní partneri v hre. Ako súčasť združenia, budú s vami zdieľať časť svojich zarobených LegacyCoinov.“
Pozemky do hry si môžete kúpiť tu. Je prekvapivé, ako sa to teraz pri ohlásení s nákupmi virtuálnych pozemkov rozbehlo. Zrejme Molyneux vystihol ten správny čas, kedy sa dá ľahko stiahnuť majiteľov kryptomien z ich peňazí. Tí teraz budú dúfať, že hra bude niekedy aj dokončená a bude fungovať. Pre zaujímavosť, najdrahšia vec, ktorá sa predala, bol londýnsky pozemok, limitovaná edícia jedeného pozemku s Ancient raritou. Stál 670 tisíc libier.
Ak si Molyneuxa pamätáte z jeho starých čias, spravil klasiky ako Populous, Syndicate, Magic Carpet alebo Dungeon Keeper, následne Black and White sériu alebo Fable sériu. Pridal aj Movies manažmentovku. Odkedy však odišiel z Lioneheadu a založil 22 Cans štúdio, išlo to s ním dole kopcom, nasľuboval geniálnu hru, ale dodal len Godus, ktorá je po piatich rokov stále v early access a neupdatovaná, alebo mobilný The Trails s množstvom mikrotransakcií. Teraz prišiel s týmto.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: 22cans Štýl: Managementová Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|