UBI zverejnilo ďalšie PC obrázky na Ghost Recon Advanced Warfighter, a k tomu sa objavili aj detailnejšie informácie o rozdieloch PC verzie od konzolových. Začnime však s dôležitou informáciou o vývoji tejto verzie, nerobí ju UBI ani Red Storm, ale PC verzia je kompletne pod kontrolou GRINu, tvorcov Bandits Phoenix Rising alebo Ballisticu (a série vojenských simulátorov). Síce nemajú za sebou žiadne top tituly, ale napriek tomu zatiaľ hra vyzerá slušne, ako z obrázkov, tak aj podľa nasledujúcich informácií.
PC verziu robí 40 ľudí, plus ďalší ľudia z UBI. Hra bude fungovať na ich vlastnom Diesel engine v6, podporujúci Ageiu a všetky grafické novinky, ako PS3.0, HDR, soft tiene, normal mappingy na všetkom a nebude chýbať deštrukčné prostredie. Nastavenia však budú voliteľné a prakticky by hra mala ísť aj na pomalších počítačoch. PC verzia hry bude čisto FPS.
Autori nespolupracujú s konzolovými vývojármi a do hry pridávajú vlastné zvuky, arty, technológiu, a hlavne hrateľnosť. Rovnako zvyšujú aj možnosti hlavnej postavy, ktorá bude mať 8 možností nakláňania spoza prekážok a krytia sa. Najväčšie zmeny oproti konzolám budú v realite a taktike ovládania tímu. Síce nebude možnosť prepínať sa medzi postavami, ale budete môcť sledovať ich obraz z kamery na vašom displeji a ovládať ich na real-timeovej taktickej mape, kde neovládate len svojich troch vojakov, ale aj podporné jednotky. V taktickom smere autori hovoria o taktickej simulácii.
Čo sa týka reality nemáme sa vraj čoho báť, hlavný dizajnér bol v špeciálnych jednotkách a pod dozorom to majú aj externí špecialisti. Dbajú hlavne na to, aby po zásahu do hlavy postava padla, ale aby vydržala aj dva-tri zásahy do vesty. Samozrejme bude záležať aj od použitej zbrane. Z nových zbraní v hre bude CRYE a XM8, ostatné budú už existujúce zbrane. Čo sa týka krvi a brutality, štýl nechali presne rovnaký ako v Ghost Recon 1, teda žiadne jatky, ale krv nebude chýbať.
V single a aj multiplayer módoch budú mapy približne 600x600 metrov. V single budú ponúkať rôzne cesty levelmi, v multi zase rozmanitosť útokov. Spolu bude multiplayer hrať 20 hráčov, a absentovať nebude ani kooperačný mód.
Fanúšikov určite poteší, že začiatkom roka ešte pred vyjdením hry môžeme očakávať demo. Uvidíme ako GRIN zapracuje. Určite sa však na PC môžeme tešiť na čistú taktiku, nie remake konzolovej arkádovky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 37
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 117
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 50
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 51
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS2 Switch 2 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: akcia / taktická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|