GameSpot, Eurogamer, 1UP, CVG a IGN mali možnosť pozrieť si Enemy Territory: Quake Wars naživo a vyzerá, že ich titul dostatočne zaujal. Nás zatiaľ zaujme minimálne z obrázkov, ktoré vyzerajú jednoducho skvelo a človek sa ani nebude diviť, ak titul ohlásia aj na next-gen konzoly. Zatiaľ má hra vyjsť pre PC v priebehu roka.
Hra je vo vývoji u Splash Damage už dva roky a štýlom čakajte multiplayerovku ala Wolfenstein: Enemy Territory, kde budú bojovať dva tímy - Ľudia proti Stroggom - a každá strana bude mať úlohy, ktoré musí splniť. Spolu s tým musia obsadzovať ďalšie územia, aby sa mohli spawnovať bližšie k nepriateľom. V mapách budú územia popreväzované a musia sa dobíjať v určitom postupe, následne v rovnakom postupe si ich nepriatelia musia vybojovávať späť. Dostanete sa do rôznych oblastí futuristickej Zeme zničenej po útoku Stroggov, rôznymi podnebnými pásmami a úplne odlišnými misiami. Hra sa odohráva po útokoch na planétu v Quake 1 a pred udalosťami v Quake II, takže uvidíte známe zbrane z Quake 1 a niekoľko prototypov zbraní z dvojky.
Hra funguje na vylepšenom Doom 3 engine s prídavkom MegaTexture funkcie, ktorá umožní enginu namapovať celé územie jednou 32.000x32.000 pixelovou textúrou s veľkosťou 6 GB. Textúra však je pridaná o rôzne parametre napríklad fyziku, podľa ktorej sa chová daná časť mapy, napríklad bažiny ťažko prejdete vozidlom, cesty ľahko. Dajú sa pridať rôzne počasia: dažde, hmly atď. To však nebude všetko, čo z hry spraví niečo viac ako má konkurencia. Splash Damage sa totiž zaťažili na detaily a to nielen prostredia, ale aj samotných vojakov a ich animácie, kde každý class má vlastné prepracované animácie a možnosti. Napríklad ruksak medika sa bude viditeľne zmenšovať potom ako ošetruje stále ďalších vojakov. Vojaci, ktorí bežia pustia zbraň a nebudú môcť strieľať a napríklad ničenie nepriateľského vozidla inžinierom nebude len jednoduché pridávanie damage, ale cielená animácia s cieleným účinkom, ako napríklad poškodenie kolesa, vďaka čomu bude vozidlo pomalšie.
Každá strana bude mať sériu podobných classov, ako vojak, sniper, medik, inžinier, field-ops, kde okrem streľby každý z nich môže v určitej veci pomôcť svojej strane. Napríklad vojak môže namontovať na rôzne objekty svoj raketomet a umožniť s ním strieľať iným classom. Sniper dokáže hacknúť nepriateľské radary a raketomety, medik zase dokáže vytvárať dopĺňacie stanice. Stroggovia už majú v niektorých prípadoch iné využitia, napríklad inžinier vie vytvoriť dronu, ktorá bude automaticky opravovať priateľské vozidlá, sniper dokáže prevziať mŕtve tela nepriateľov a infiltrovať sa medzi ľudí, nakoniec medik vie z ľudských tiel spraviť spawn host, kam sa prevtelí Strogg, alebo vojak Stroggov dokáže s určitým vybavením premeniť ľudského vojaka na Strogga.
Z vozidiel bude mať ľudská strana jeepy, ozbrojené transporty ala Humvee, štvorkolky, silný titan tank a slabo obrnenú helikoptéru. Stroggovia zase lietadlo, osobný jet-pack, nechýba gigantický mech. Na oboch stranách bude najdôležitejšia jednotka MCP, mobilný command post, s pomocou ktorého môžete stavať radarové veže alebo strategické útočné raketomety.
Celkovo vyzerá hra veľmi zaujímavo, jediným malým mínusom, čo som si všimol, bude obmedzenie počtu hráčov na 24 alebo 32, podľa veľkosti mapy. Teda nebudú to až také veľké boje ako napríklad v Battlefielde.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Activision / id Software/Splash Damage
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|