Čo všetko si budete môcť vo Way of The Hunter vypnúť alebo nastaviť?

Slovenská lovecká hra Way of The Hunter ponúkne aj veľa možností na to, aby ste si virtuálny lov zjednodušili či sťažili.

pridal matus_ace 20.7.2022 o 19:01 pod hry
Čo všetko si budete môcť vo Way of The Hunter vypnúť alebo nastaviť?

HRY > NOVINKY >

Slovenské štúdio Nine Rock Games nám včera prinieslo premiérový gameplay trailer zo loveckej hry Way of The Hunter, takže sme sa vôbec prvý raz mohli pozrieť priamo na hrateľnosť. Vo videu môžete vidieť lov, vozenie sa v prírode a aj ďalšie prvky, ako napríklad lovecký zmysel Hunter Sense, ktorý zjednodušuje stopovanie aj lovenie. My sme teda ihneď po videu vyzvedali, čo všetko si v rámci hrateľnosti budeme môcť nastaviť alebo aj vypnúť, aby sme si virtuálny lov zjednodušili či sťažili.

"Hráči, ktorí preferujú vernejšie zobrazenie lovu, si budú môcť tieto pomocné prvky vypnúť. Najvyššia obťažnosť hráčom úplne vypne možnosť používať Hunter Sense a pri hľadaní zvierat a identifikácii ich znakov sa tak budú môcť (a musieť) spoliehať iba na vlastné zmysly," prezradil David Durčák. Rovnako si podľa neho budete môcť vypnúť jednotlivé prvky HUDu, prípadne aj HUD vypnúť úplne.

Vo videu sme videli aj auto, ktoré budete môcť využívať na presun po mapách, ktorú sú naozaj rozsiahle. Spýtali sme sa tak na to, či bude možné upravovať aj jazdný model: "Keďže jazdu autom nepovažujeme za jeden zo základných loveckých prvkov a slúži hlavne na prekonávanie väčších vzdialeností, hra bude obsahovať jazdný model, ktorý sa nedá nastavovať. Zároveň sme sa ho ale snažili čo najlepšie vyladiť, aby si hráči mohli plnohodnotne užiť jazdu krajinou."

No a ak ste si trailer pozreli, určite ste si na záver všimli detailné spracovanie zásahu zvieraťa, ktorý môžete aj analyzovať z hľadiska zranení. David nám prezradil, ako túto detailnú bullet kameru spracovali: "Veľa sme čerpali z našich skúseností s vývojom Cabela's huntingoviek, ale mnoho detailov sme získavali štúdiom anatómie jednotlivých zvierat a konzultáciami s poľovníkmi. Naším cieľom však nebolo nasimulovať každý detail skutočného priestrelu. Chceli sme vytvoriť komplexný systém, ktorý výrazne obohatí virtuálny zážitok z lovu, a na ktorom môžeme v budúcnosti ďalej stavať."





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Steam deck - nonsteam games se... (4)
čus,ako inštalujete non steam hry na Steam deck? n...
|Speňaženie youtube - privyrába... (1)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29364)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk