Heroes of Might and Magic V je už na dosah ruky a my vám opäť prinášame nové informácie, ktoré sa týkajú tejto očakávanej ťahovej stratégie. Zatiaľ čo v predošlých novinkách sme vám predstavili predovšetkým frakcie a ich osobitosti, tentoraz vám prezradíme niečo o kúzlach a artefaktoch.
Artefakty nájdete na dobrodružnej mape a podstatne vylepšia schopnosti hrdinov počas putovania, ale najmä v boji. Každý hrdina môže použiť 9 artefaktov súčasne, pričom tieto musia byť umiestnené na patričnom mieste (hlava, hrudník, krk, nohy). Ostatné nájdené predmety sa ukladajú do batohu a v prípade potreby ich môžete zamieňať. Predstavíme vám niekoľko z nich, aby ste vedeli, čo môžete očakávať. Vďaka Turban of Enlightenment postava získava o 20 % viac skúseností, čo samozrejme prispieva k rýchlejšiemu zvyšovaniu úrovne hrdinu. Necklace of Victory zvyšuje o dva body silu kúziel a útočnú silu hrdinu a jeho jednotiek. Trident of the Titans zvyšuje efekt všetkých kúziel na báze blesku o 50%. Veľmi užitočné sú magické palice (Wands), ktoré umožnia ktorémukoľvek hrdinovi použiť obsiahnuté kúzlo v limitovanom počte. To znamená, že ich môže použiť aj postava, ktorá neovláda mágiu. Hodia sa najmä pre silovo zamerané postavy, ktoré týmito kúzlami zefektívnia priebeh boja.
V HOMAM 5 nájdete celkovo 4 školy mágie, ktoré ponúkajú osobité možnosti a zameriavajú sa na špecifické kúzla.
Škola svetla (School of Light) zahrňuje hlavne ochrannú mágiu a podporné kúzla, ale nájdu sa tu aj devastačné kúzla orientované proti temným jednotkám (teda tým, čo prináležia k Necropolisu, Dungeonu a Infernu). Užitočný je napríklad teleport, ktorý prenesie určenú kreatúru z jedného miesta bojiska na druhé. Okrem toho tu nájdete požehnanie sily, rýchlosti, mágie, magickú imunitu a devastačné Slovo svetla.
Škola temnoty (School of Darkness) je nástrojom nekromancerov a čarodejov z rasy temných elfov. Jedná sa o kúzla, ktoré oslabujú alebo podrobujú nepriateľov. Patria sem prekliatia zlosti, zmätenosti, oslepenie, oslabenie a vrcholom je Prekliate Netherworldu, ktoré spôsobí poškodenie všetkým kreatúram na bojisku okrem démonických a nemŕtvych bojovníkov.
Škola vyvolávania (School of Summoning), ako je zrejmé z názvu, sa sústredí na vyvolávanie, regeneráciu a duplikovanie jednotiek. Jedným z prvých kúziel je vyvolanie fantóma, ktorý sa po skončení boja rozplynie. Inak tu nájdete roj ôs, vyvolanie elementálov, ale aj zemetrasenie a mestskú bránu, pomocou ktorej sa teleportujete k svojmu hradu.
Škola deštrukcie (School of Destruction) sa samozrejme koncentruje na ničivé a devastačné kúzla, väčšinou na báze ľadu a ohňa. Patrí sem magický šíp, blesková a ľadová strela, kruh zimy, reťazový blesk, zemský šok a ohnivý armagedon.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Nival interactive Štýl: stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|