Uniknutá alfa verzia Heroes of Might and Magic 5 ukazuje množstvo zmien |
Oproti plnej verzii sa tu nachádza tucet odlišností, a to od zmeny v užívateľskom prostredí až po textúry
Séria Heroes of Might and Magic začala ešte v roku 1995, pričom od svojho vzniku prešla rukami niekoľkých štúdií a vydavateľov, nakoniec skončila v rukách Ubisoftu, ktorý si ju odchytil ešte v roku 2003 po krachu predchádzajúcej firmy. V čase krachu však na novej hre zo série pracovalo štúdio New World Computing, ktorému Ubisoft dal príkaz zastaviť všetku prácu na pôvodnom projekte a radšej vytvoriť hru, ktorá sa bude odohrávať už v 3D svete. Teraz sa však von dostal alfa verzia hry, ktorá obsahuje niekoľko zmien.
Používateľské prostredie je úplne odlišné takmer v každom aspekte a nechýba množstvo vecí ešte v štádiu prototypu. Portréty hrdinov sú taktiež úplne odlišné a veľa príšer má odlišné textúry. Inkvizítor má zase úplne iný model, ktorý bol zamenený potom, čo Games Workshop napadlo Ubisoft za plagiátorstvo. Viacero stavieb má iné modely spolu s textúrami, pričom autori tu využívali aj inú mierku na dobrodružných mapách, ktorá sa blíži tej v Heroes 3.
Bojiská majú rôzne veľkosti, fotka mesta je veľmi odlišná pričom sa podobá na statickú 3D fotku z predošlých hier. V alfe je navyše zapracovaná iba jedna mapa, ktorá ani nie je dostupná v plnej hre a dostupná tu je tiež iba jedna frakcia. Taktiež tu nie je možné nájsť zmienku o vymyslenom svete Ashan, ktorý je v plnej hre, ale namiesto toho je hra zasadená do sveta Axeoth, ktorý je v Heroes 4. No a nakoniec sa zmena týka aj hudby, ktorá je iná.
Alphu zverejnil web U64Leaks.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Nival interactive Štýl: stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|