Vranygrai bude slovenská akčná RPG hra umiestnená do časov vzniku Veľkej Moravy |
Chceli ste akčnú RPG hru umiestnenú na stredoveké územie Slovenska? Tu ju máte.
Nové štúdio Dire Badger Studio predstavuje svoju prvú hru Vranygrai. Ide o malé štúdio sídliace v Prahe, ktoré vedie slovenský autor hry Ivan Kubál, pomáha mu Kateřina Brzobohatá, historička a odborníčka v oblasti mytológie, a hudbu skladá Jan Balcar.
Samotná hra Vranygrai bude akčná adventúra s RPG prvkami. Pričom autori sa chcú držať historických udalostí, ktoré viedli k vzniku Veľkej Moravy. Zachytáva pád avarského kaganátu a aj stret mocností Nitry a Moravy.
Autori k tomu hovoria:
Vranygrai je slovo zo staroslovenčiny a znamená krik vrán, ktorý podľa povier predznamenáva zlé udalosti. Udalosti, ktoré sú základnou premisou novo vznikajúcej hry. Príbeh je zasadený do obdobia a času pred vznikom Veľkej Moravy.
Hráč sa ocitá v koži slovanského kňaza, v starom jazyku zvaného Volkh. Ten po útoku zvyšku avarského vojska príde o sestru. S pocitom, že zlyhal ako brat i ochranca, sa vydáva na cestu za vykúpením, na cestu hľadania odpovedí a vinníkov. Možno je však na vine on sám a v jeho minulosti sa ukrýva viac, než by sa u kňaza dalo čakať.
Samotná hra je koncipovaná ako trilógia, ktorá postupne zmapuje celý štát. V tejto prvej časti prejdú hráči Poľanou a navštívia hradiská Kalamárka, Zvolen a okolité usadlosti. Tie budú vytvorené podľa historických podkladov a plné historických výjavov zo slovanskej mytológie. Vedľajšie úlohy budú založené na miestnych poverách, príbehoch a rozprávkach. V hre sa tak stretnete (a možno budete musieť i bojovať) s dobre známou Poludnicou, vodníkom, ale i napríklad rôznymi škriatkami ako Domovik a mnohými ďalšími.
Hra ponúkne:
- Relatívne malý, ale o to bohatší a kompaktný semi-open svet, ktorý sa ponúka na exploráciu. Vývojári sa inšpirovali staršími hrami, ako je napríklad Gothic. Žiadne vodenie za ruku. Objavte skryté postavy a poznajte ich príbeh, možno tak narazíte na vzácnu odmenu.
- Dynamický a živý svet, kde postavy, zvieratá i mytologické bytosti majú rôzne vzorce správania sa vo dne a rôzne v noci. Dvakrát zvážiť cestu do lesa za úplnej tmy je vhodné!
- Množstvo rôznych druhov nepriateľov. Postavíte sa Avarom, nepriateľským vojakom a hlavne bytostiam, ktoré nikto nemal stretnúť.
- Záživný bojový systém inšpirovaný modernými hrami. Hrdina má k dispozícii bohatý arzenál historických zbrojí a zbraní pre rôzne druhy útoku na blízko i na diaľku.
- Skill systém založený na mytológii. Na rozdiel od bežných smrteľníkov budete ako slovanský kňaz disponovať unikátnymi kúzlami. Ich použitie nebude tak časté, ale ich dopad bude výrazný.
- Lineárny hlavný príbeh plný bohatých dabovaných dialógov, zvratov a napätia. Zistite kam vedú Volkhove kroky a čo sa ukrýva za jeho minulosťou.
- Vedľajšie príbehové línie s možnosťou voľby a ovplyvnenia priebehu plnenia úloh. Spoznajte svet, v ktorom žili predkovia a legendy s týmto svetom spojené.
Ivan Kubál dodáva, že hra je vyvíjaná v Unity Engine a momentálne sa nachádza vo early alpha štádiu. Zatiaľ nemá dátum vydania, ale môžete si ju už wishlistnúť a sledovať na Steame.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 396
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Dire Badger Studio / Dire Badger Studio Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|