Analýza výkonu The Callisto Protocol |
The Callisto Protocol už vyšiel a máme tu prvé porovnanie na aktuálnych platformách, teda na PC, Xbox Series XS a PS5.
Xbox Series S ponúka jeden režim v 1440p/30fps s dynamickou temporálnou rekonštrukciou z 1080p. Xbox Series X a PS5 majú quality a performance režimy, kde v quality idú v 4K/30 fps s rekonštrukciou z 1440p-1728p natívne. Zároveň quality má lepšie tiene aj ray tracing, aj keď Xbox Series X pre nejakú chybu nemá ray tracing zapnutý. V performance režime idú konzoly v 60fps s rekonštrukciou a s rozlíšením okolo 1870p. Keďže quality režim veľa vylepšení nepridáva, ideálne je hrať v performance režime.
Z verzií je najlepšie dotiahnutá PS5 verzia, ktorá bola primárna vo vývoji (a Sony vraj priradilo na vývoj 150 svojich zamestnancov), aj keď aj tu a aj pri xboxe sú rôzne výkonnostné pády. Sú však len malé a občasné. Xboxu jedine chýba spomínaný ray tracing,. PC však má väčšie problémy. Dosť seká, keďže kompiluje shadre pri prvom prechádzaní, výkon je rozmanitý a má aj zlý VRAM manažment.
Analýzu pridalo aj Digital Foundry:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 43
- RECENZIA: Commandos: Origins 57
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- The Last of Us seriál už má odsúhlasenú tretiu sériu 123
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 63
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- PlayStation 5 Digital Edition stúpa cenou na 499 eur 137
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Krafton / Striking Distance Studios Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|