Analýza výkonu The Callisto Protocol |
The Callisto Protocol už vyšiel a máme tu prvé porovnanie na aktuálnych platformách, teda na PC, Xbox Series XS a PS5.
Xbox Series S ponúka jeden režim v 1440p/30fps s dynamickou temporálnou rekonštrukciou z 1080p. Xbox Series X a PS5 majú quality a performance režimy, kde v quality idú v 4K/30 fps s rekonštrukciou z 1440p-1728p natívne. Zároveň quality má lepšie tiene aj ray tracing, aj keď Xbox Series X pre nejakú chybu nemá ray tracing zapnutý. V performance režime idú konzoly v 60fps s rekonštrukciou a s rozlíšením okolo 1870p. Keďže quality režim veľa vylepšení nepridáva, ideálne je hrať v performance režime.
Z verzií je najlepšie dotiahnutá PS5 verzia, ktorá bola primárna vo vývoji (a Sony vraj priradilo na vývoj 150 svojich zamestnancov), aj keď aj tu a aj pri xboxe sú rôzne výkonnostné pády. Sú však len malé a občasné. Xboxu jedine chýba spomínaný ray tracing,. PC však má väčšie problémy. Dosť seká, keďže kompiluje shadre pri prvom prechádzaní, výkon je rozmanitý a má aj zlý VRAM manažment.
Analýzu pridalo aj Digital Foundry:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Krafton / Striking Distance Studios Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|