Starfield už má v PC požiadavkách SSD, na konzolách pôjde 30 fps

Na PC môžeme čakať, že stále viac hier bude rovno vyvíjaných pre SSD.

pridal saver 12.6.2023 o 8:54 pod hry
Starfield už má v PC požiadavkách SSD, na konzolách pôjde 30 fps

HRY > NOVINKY >

Môžeme čakať, že stále viac hier bude rovno vyvíjaných pre SSD. Teraz nám túto požiadavku ukázal Cyberpunk 2077 a ukazuje ju aj Starfield. Nakoniec SSD sú už lacné a už by mali byť štandardom v PC.

Čo sa týka samotných požiadaviek: 

MINIMÁLNE:

OS: Windows 10 verzia 2004 (10.0.19041.0)
Procesor: AMD Ryzen 5 2600x, Intel Core i7-6800K
Pamäť: 16 GB RAM
Grafika: AMD Radeon RX 5700, NVIDIA GeForce 1070
DirectX verzia: 12

Úložisko: 125 GB dostupného miesta 
Ďalšie poznámky: Vyžaduje sa SSD

ODPORÚČANÉ:

OS: Windows 10/11 s aktualizáciami
Procesor: AMD Ryzen 5 3600X, Intel i5-10600K
Pamäť: 16 GB RAM
Grafika: AMD Radeon RX 6800 XT, NVIDIA GeForce RTX 2080
DirectX: Verzia 12
Sieť: Širokopásmové internetové pripojenie
Úložisko: 125 GB dostupného miesta
Ďalšie poznámky: Vyžaduje sa SSD

 

Čo sa týka rozlíšení na konzolách:

  • Xbox Series X - 4K/30fps
  • Xbox Series S - 1440p/30fps

Todd Howard k tomu povedal, že 30 fps nie je žiadne prekvapenie, keďže všetky ich hry idú na konzolách 30 fps: 

"Myslím, že to nebude žiadne prekvapenie, vzhľadom na naše predchádzajúce hry a tým kam mierime. Robíme vždy tieto obrovské, dynamické otvorené svety s hyper detailami, v ktorých sa môže stať čokoľvek. A to robíme aj tu. Pôjde to v 4K na X a 1440 na S. Uzamkneme to na 30, pretože chceme tie detaily, chceme všetky tie veci. Nechceme nič z toho obetovať.

Našťastie v tomto to funguje skvele. Často to beží oveľa viac ako 30 fps. Niekedy je to 60. Ale na konzolách to uzamkneme, pretože uprednostňujeme konzistenciu, pri ktorej nad tým ani neuvažujete.

A nikdy nechceme obetovať zážitok, vďaka ktorému sa naše hry cítia naozaj, naozaj výnimočné. Takže je to skvelý pocit. Sme naozaj spokojní s tým, aký je to pocit aj počas bojov. Máme tam rezervu vo framerate, ale potrebujeme ju, pretože v našich hrách sa môže stať naozaj čokoľvek."

Phil Spencer to v interview komentoval:

„Je to kreatívna voľba,“ povedal Spencer. „Samozrejme máme hry, ktoré na platforme bežia v rozlíšení 4K/60. Nie je to problém platformy, je to kreatívne rozhodnutie.“

Autori bližšie hru ukázali včera.





Páči sa mi! (+7)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Záchrana ranenej pc zostavy (9)
Ahojte, chcel by som Vás poprosiť, či by niekto ne...
|Gamepady (14)
vsetko ohladom a okolo gamepadov...
|Chodíte k lekárom? (10)
Stáva sa vám niekedy, že po intenzívnych hrách nem...
|Red dead online error (3)
Ahojte, chcel by som Vás poprosiť, či nemáte niekt...
|Skladací alebo pevný herný sto... (5)
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť nejaký ak možno s...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29656)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk