Ascent of Ashes, kolonizačný simulátor inšpirovaný RimWorldom, sa odkladá na budúci rok |
Autori si k srdcu zobrali spätnú väzbu hráčov a zároveň hru prerábajú z Unity do enginu Godot.
Vývojár Vivid Storm Interactive a vydavateľ Camlann Games odložili vydanie hry Ascent of Ashes v Early Access na 1. štvrťrok 2024. Hra, ktorej Early Access vydanie bolo pôvodne naplánované už na 15. novembra, sa blíži k dokončeniu, ale vývojári potrebujú viac času na riešenie spätnej väzby od hráčov.
"Hoci chápeme, že odklad je sklamaním, máme pocit, že našou prioritou je teraz pracovať na reportoch a návrhoch, ktoré priniesla komunita," hovorí Max Hermann, hlavný vývojár a majiteľ spoločnosti Vivid Storm Interactive. "Vaše podnety sme si vzali k srdcu a využijeme ich na vybudovanie pevnejších základov pre Ascent of Ashes."
Okrem toho, že sa Vivid Storm Interactive zaoberá spätnou väzbou komunity, prebieha aj proces migrácie hry Ascent of Ashes na nový herný engine. "V Unity sme sa stretli s problémami, ktoré si vyžiadajú určitý čas pri prechode na nový engine," hovorí Hermann. "Pôvodne sme plánovali portovať Ascent of Ashes na engine Godot po vydaní Early Access, ale po spätnej väzbe od komunity sme si uvedomili, že by sme tento prechod mali urobiť radšej skôr. Získame tak čas na prácu na opravách funkcií, keďže prioritou je pre nás vyladenie základnej hrateľnosti."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 278
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 94
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >