Ascent of Ashes, kolonizačný simulátor inšpirovaný RimWorldom, sa odkladá na budúci rok |
Autori si k srdcu zobrali spätnú väzbu hráčov a zároveň hru prerábajú z Unity do enginu Godot.
Vývojár Vivid Storm Interactive a vydavateľ Camlann Games odložili vydanie hry Ascent of Ashes v Early Access na 1. štvrťrok 2024. Hra, ktorej Early Access vydanie bolo pôvodne naplánované už na 15. novembra, sa blíži k dokončeniu, ale vývojári potrebujú viac času na riešenie spätnej väzby od hráčov.
"Hoci chápeme, že odklad je sklamaním, máme pocit, že našou prioritou je teraz pracovať na reportoch a návrhoch, ktoré priniesla komunita," hovorí Max Hermann, hlavný vývojár a majiteľ spoločnosti Vivid Storm Interactive. "Vaše podnety sme si vzali k srdcu a využijeme ich na vybudovanie pevnejších základov pre Ascent of Ashes."
Okrem toho, že sa Vivid Storm Interactive zaoberá spätnou väzbou komunity, prebieha aj proces migrácie hry Ascent of Ashes na nový herný engine. "V Unity sme sa stretli s problémami, ktoré si vyžiadajú určitý čas pri prechode na nový engine," hovorí Hermann. "Pôvodne sme plánovali portovať Ascent of Ashes na engine Godot po vydaní Early Access, ale po spätnej väzbe od komunity sme si uvedomili, že by sme tento prechod mali urobiť radšej skôr. Získame tak čas na prácu na opravách funkcií, keďže prioritou je pre nás vyladenie základnej hrateľnosti."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >