Ascent of Ashes, kolonizačný simulátor inšpirovaný RimWorldom, sa odkladá na budúci rok |
Autori si k srdcu zobrali spätnú väzbu hráčov a zároveň hru prerábajú z Unity do enginu Godot.
Vývojár Vivid Storm Interactive a vydavateľ Camlann Games odložili vydanie hry Ascent of Ashes v Early Access na 1. štvrťrok 2024. Hra, ktorej Early Access vydanie bolo pôvodne naplánované už na 15. novembra, sa blíži k dokončeniu, ale vývojári potrebujú viac času na riešenie spätnej väzby od hráčov.
"Hoci chápeme, že odklad je sklamaním, máme pocit, že našou prioritou je teraz pracovať na reportoch a návrhoch, ktoré priniesla komunita," hovorí Max Hermann, hlavný vývojár a majiteľ spoločnosti Vivid Storm Interactive. "Vaše podnety sme si vzali k srdcu a využijeme ich na vybudovanie pevnejších základov pre Ascent of Ashes."
Okrem toho, že sa Vivid Storm Interactive zaoberá spätnou väzbou komunity, prebieha aj proces migrácie hry Ascent of Ashes na nový herný engine. "V Unity sme sa stretli s problémami, ktoré si vyžiadajú určitý čas pri prechode na nový engine," hovorí Hermann. "Pôvodne sme plánovali portovať Ascent of Ashes na engine Godot po vydaní Early Access, ale po spätnej väzbe od komunity sme si uvedomili, že by sme tento prechod mali urobiť radšej skôr. Získame tak čas na prácu na opravách funkcií, keďže prioritou je pre nás vyladenie základnej hrateľnosti."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >