Aký bol osud neohlásenej a už aj zrušenej Twisted Metal hry? |
Zrušenie hry prišlo ako súčasť aktuálnych škrtov v Sony spolu s prepúšťaním.
Twisted Metal značka mala kedysi svoj cveng, ale už poriadne dlho sme tu žiadnu novú hru nemali. Záujem o značku vzrástol po vydarenom seriálovom spracovaní, ktoré si išlo svojou cestou, ale zachovalo humor a akciu. Dokonca už má seriál aj potvrdenú druhú sériu. V rámci celej tejto multimediálnej franšízy tak malo dôjsť aj k oživeniu hier, pričom sme síce nič nemali oficiálne potvrdené, ale už pár rokov sa vedelo, že nová Twisted Metal hra vzniká.
Neprebiehalo to však práve hladko. Hra ani zďaleka nebola blízko vydaniu, pričom sme o nej prvý raz počuli už v roku 2021, kedy sa hovorilo, že na nej pracujú Lucid Studio, autori nemastného-neslaného Destruction All-stars. Po roku ich vedenie zo Sony od projektu odstrihlo a presunulo ho do rúk Firesprite Studios, čo bola jedna z nových akvizícií Sony. Ako sa teraz ukazuje, ani tam zjavne hru nevedeli doklepnúť. V rámci aktuálnych škrtov v Sony a pri tom všetkom prepúšťaní tak prišlo k zrušeniu hry.
Aká vlastne mala byť? To nevieme, za tie roky sme o nej oficiálne nepočuli nič, ale leakov bolo viacero. Všetky ale boli o pozadí vývoja a žiaden o obsahu hry. Môžeme predpokladať, že to mala byť nejaká online hra v live service podobe, keďže to je segment, kde Sony zaostáva a chce sa tam dostať.
Nepoznáme ani dôvody zrušenia a všetkých tých presunov za niekoľko rokov. Hovorilo sa, že slabšie prijatie Destruction All-stars mohlo byť jedným z dôvodov, prečo hru zobrali pôvodnému štúdiu. Vo Firesprite si s ňou možno tiež nevedeli poradiť, keďže sami doteraz nič väčšie nevydali. Na konte majú The Playroom, Run Sackboy! Run! alebo The Persistence. Pomáhali na Horizon: Call of the Mountain a aktuálne pomáhajú na Star Citizen. Samostatne vytvoriť takúto väčšiu hru tak mohlo byť nad ich sily.
Dokonca nie sú isté informácie ani o tom, v akom stave vlastne hra bola. Po toľkých rokoch vývoja sa čakalo, že už nebude ďaleko od vydania. Jason Schreier to ale vyvracia a tvrdí, že hra bola len v ranej fáze vývoja a dokonca ani len zatiaľ nedostala zelenú od vedenia. Čo je divné tvrdenie na to, že sa na nej pracovalo už v dvoch štúdiách a niekoľko rokov. Naznačovalo by to, že bol vývoj reštartovaný a začal odznova, čo by len potvrdilo dohady, že celú tú dobu to neprebiehalo dobre.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >