Microsoft predstaví nový Shader Model 6.8, ktorý prenesie hry do novej éry optimalizácie |
Shader Model 6.8 by mal priniesť do GPU autonómne riadenie efektivity.
Popri DirectSR (Super Resolution) Microsoft na GDC konferencii predstaví aj nové rozhranie Work Graphs API, ktoré je poháňané Shader Model 6.8. Toto si môžete predstaviť tak, že GPU si autonómne riadi vlastnú prácu a otvorí tak novú éru výkonu a efektivity. Pre vývojárov, ktorí neoptimalizujú, by to bola zaujímavá novinka, aj keď uvidíme, či to reálne pomôže.
Microsoft hovorí, že:
Táto funkcionalita ponúka vývojárom nové nástroje na pristupovanie k pracovnému zaťaženiu GPU revolučným spôsobom a sme nadšení, že vedúcu úlohu zohráva Work Graphs. Na GDC 2024 máte dve príležitosti, ako sa do hĺbky ponoriť do najnovšieho vývoja s Work Graphs: DirectX State of Union a AMD's Future of GPU Programming.
Microsoft pridá aj niekoľko ukážok fungovaniu nových shaderov a to od AMD a aj Nvidie. Popritom viac priblížia aj celý Shader Model 6.8 a ukážu nový PIX nástroj pre ladenie výkonu, ktorý teraz zahrnie aj Work Graphs a aj DirectSR.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 69
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >