Unchained Engine chce zmeniť multiplayer, ako ho poznáme

Vyskúšali sme si to neverejnej verzii masívnej multiplayerovky Final Stand: Ragnarok.

pridal matus_ace 12.3.2024 o 15:00 pod hry
Unchained Engine chce zmeniť multiplayer, ako ho poznáme

HRY > NOVINKY >

Spoločnosť City State Entertainment, ktorú vedie veterán videoherného priemyslu Mark Jacobs (bývalý šéf Mythicu), sa premenovala na Unchained Entertainment. Spoločnosť pripravuje oficiálne vydanie Early Access verzie multiplayerovky Final Stand: Ragnarok, ktorá ponúka kooperatívnu PvE akciu. Hra poháňaná enginom Unchained Engine bude schopná podporovať scenáre, ako je PvE akcia založená na boji proti stovkám nepriateľov, PvEvP extrakciu, ako aj Battle Royale bezprecedentného rozsahu v akejkoľvek kombinácii.

Hra Unchained nedávno dostalo injekciu vďaka financovaniu od A16Z GAMES a prvých investorov vrátane spoločností Island Capital a The Lauder Family. Takže štúdio teraz zvyšuje svoje úsilie v oblasti financovania, najímania zamestnancov a vydavateľstva v súvislosti s uvedením Unchained Enginu, Final Stand: Ragnarok a dlho očakávanej open world MMORPG Camelot Unchained.

Unchained Engine chce zmeniť multiplayer, ako ho poznáme

Zmena názvu odráža poslanie spoločnosti Unchained Entertainment a jej zameranie na uvedenie novej generácie skutočne masovo multiplayerových hier postavených na jej patentovanom engine Unchained Engine, ktorý umožňuje reálnu interakciu hráčov v akcii na blízko a vytvára spoločné zážitky nevídaného rozsahu. My sme si to mohli vyskúšať v novej neverejnej verzii a naozaj hra ponúkla stovky a stovky postáv súčasne na mape, kde sme v podobe hrdinov mytológie museli chrániť svoju centrálnu vežu a odolávať 9 vlnám čoraz silnejších nepriateľov, ktorých na nás zoslala Hela. Early Access verzia hry vychádza tento mesiac a sami si môžete vyskúšať, aké to bude hrať multiplayer so stovkami hráčov naraz. Aj keď teda zodpovedá tomu grafika, na druhú stranu však serverová časť šliapala parádne a bez chyby.

"Unchained Engine je realizáciou sna, ktorým som bol posadnutý viac ako 30 rokov," povedal Mark Jacobs, prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Unchained Entertainment. "Náš engine prináša masívne bitky podobné tým, ktoré vidíme vo veľkých hollywoodskych produkciách, ako je napríklad Pán prsteňov, do videohier, kde tisíce skutočných hráčov komunikujú a zdieľajú epický zážitok v reálnom čase. Tešíme sa, že v nie príliš vzdialenej budúcnosti budeme môcť vydať vlastné hry a podeliť sa o našu technológiu s ostatnými snílkami."

Unchained Engine chce zmeniť multiplayer, ako ho poznáme

Unchained Engine dokáže poháňať tisíce súčasne hráčom ovládaných postáv a/alebo NPC, ktoré môžu vykonávať komplexné interakcie vrátane boja, animácií a efektov v reálnom čase v akcii zblízka a osobne, a okrem toho súčasne poskytovať desiatky tisíc fyzicky interaktívnych sieťových herných objektov a prvkov, a to všetko pri zachovaní vysokej snímkovej frekvencie aj na starších počítačoch.

"Hry sú čoraz viac v centre nášho zábavného a spoločenského sveta," povedal Andrew Chen, generálny partner A16Z GAMES. "Talentovaný tím spoločnosti Unchained Entertainment nanovo definuje, ako môže mnoho hráčov v reálnom čase komunikovať, hrať a bojovať medzi sebou v bitkách na blízko nevídanej veľkosti a rozsahu. Sme nadšení, že môžeme podporiť cestu spoločnosti a vývoj herného enginu novej generácie Unchained."





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Čo sa mohlo stať s pc? (50)
Čaute, dneska som prišiel z roboty, zapol PC ktorý...
|Game-debate.com (3)
Ahoj ... ide vám táto stranka niekomu ? Je to stra...
|Rada ohľadom nákupu win 11 (5)
Ahojte, Chcem sa poradiť ohľadom nákupu Win 11 n...
|Alienware / nový notebook (2)
Ahojte chcem si kúpiť herný notebook ktorý by som ...
|Nové pc (17)
Ahojte! Asi po 16 rokoch sa chcem vrátiť k PC, (...
|Svet, ukrajina, vojny ... (27202)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk