Unchained Engine chce zmeniť multiplayer, ako ho poznáme |
Vyskúšali sme si to neverejnej verzii masívnej multiplayerovky Final Stand: Ragnarok.
Spoločnosť City State Entertainment, ktorú vedie veterán videoherného priemyslu Mark Jacobs (bývalý šéf Mythicu), sa premenovala na Unchained Entertainment. Spoločnosť pripravuje oficiálne vydanie Early Access verzie multiplayerovky Final Stand: Ragnarok, ktorá ponúka kooperatívnu PvE akciu. Hra poháňaná enginom Unchained Engine bude schopná podporovať scenáre, ako je PvE akcia založená na boji proti stovkám nepriateľov, PvEvP extrakciu, ako aj Battle Royale bezprecedentného rozsahu v akejkoľvek kombinácii.
Hra Unchained nedávno dostalo injekciu vďaka financovaniu od A16Z GAMES a prvých investorov vrátane spoločností Island Capital a The Lauder Family. Takže štúdio teraz zvyšuje svoje úsilie v oblasti financovania, najímania zamestnancov a vydavateľstva v súvislosti s uvedením Unchained Enginu, Final Stand: Ragnarok a dlho očakávanej open world MMORPG Camelot Unchained.
Zmena názvu odráža poslanie spoločnosti Unchained Entertainment a jej zameranie na uvedenie novej generácie skutočne masovo multiplayerových hier postavených na jej patentovanom engine Unchained Engine, ktorý umožňuje reálnu interakciu hráčov v akcii na blízko a vytvára spoločné zážitky nevídaného rozsahu. My sme si to mohli vyskúšať v novej neverejnej verzii a naozaj hra ponúkla stovky a stovky postáv súčasne na mape, kde sme v podobe hrdinov mytológie museli chrániť svoju centrálnu vežu a odolávať 9 vlnám čoraz silnejších nepriateľov, ktorých na nás zoslala Hela. Early Access verzia hry vychádza tento mesiac a sami si môžete vyskúšať, aké to bude hrať multiplayer so stovkami hráčov naraz. Aj keď teda zodpovedá tomu grafika, na druhú stranu však serverová časť šliapala parádne a bez chyby.
"Unchained Engine je realizáciou sna, ktorým som bol posadnutý viac ako 30 rokov," povedal Mark Jacobs, prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Unchained Entertainment. "Náš engine prináša masívne bitky podobné tým, ktoré vidíme vo veľkých hollywoodskych produkciách, ako je napríklad Pán prsteňov, do videohier, kde tisíce skutočných hráčov komunikujú a zdieľajú epický zážitok v reálnom čase. Tešíme sa, že v nie príliš vzdialenej budúcnosti budeme môcť vydať vlastné hry a podeliť sa o našu technológiu s ostatnými snílkami."
Unchained Engine dokáže poháňať tisíce súčasne hráčom ovládaných postáv a/alebo NPC, ktoré môžu vykonávať komplexné interakcie vrátane boja, animácií a efektov v reálnom čase v akcii zblízka a osobne, a okrem toho súčasne poskytovať desiatky tisíc fyzicky interaktívnych sieťových herných objektov a prvkov, a to všetko pri zachovaní vysokej snímkovej frekvencie aj na starších počítačoch.
"Hry sú čoraz viac v centre nášho zábavného a spoločenského sveta," povedal Andrew Chen, generálny partner A16Z GAMES. "Talentovaný tím spoločnosti Unchained Entertainment nanovo definuje, ako môže mnoho hráčov v reálnom čase komunikovať, hrať a bojovať medzi sebou v bitkách na blízko nevídanej veľkosti a rozsahu. Sme nadšení, že môžeme podporiť cestu spoločnosti a vývoj herného enginu novej generácie Unchained."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: EA Sports FC 25 63
- RECENZIA: God of War: Ragnarok 63
- Čo aktuálne Ubisoft opravuje na Assassin's Creed Shadows? 141
- Game Pass predstavil svoje nové tituly 56
- Horizon Zero Dawn: Complete Edition bolo stiahnuté z PC obchodov 106
- Silent Hill 2 remake dostal recenzie, končí pekne 84
- Epic zažaloval Google a Samsung 54
- Diablo 4: Vessel Of Hatred boduje v recenziách 62
- Zomrel Kris Kristofferson 21
- Fallout seriálu sa na Amazone darí 37 zobraziť viac článkov >