Titan Quest II približuje svoj mýtický svet |
Ako sa zmenil svet Titan Quest medzi prvou a druhou hrou? Čo nás v ňom čaká?
Akčná RPG Titan Quest II sa pomaličky blíži a autori hovoria, že ju vydajú, keď nastane ten správny čas. Zatiaľ nám ale ponúkajú aspoň pohľad na svet hry, ktorý je celý vytvorený ručne bez generovaných vecí. Pri objavovaní sveta hry objavíte mnoho zaujímavých miest - od majestátnych chrámov až po brlohy mytologických beštií a ríše božských bytostí. Niektoré sú pozdĺž vyšliapanej cesty, iné sú odľahlé, ponúkajú väčšie tajomstvo a väčšie odmeny, ale aj smrteľnejšie nebezpečenstvá, ktoré treba prekonať.
Autori navrhli lokality s ohľadom na históriu a mytológiu starovekého Grécka. Hráč môže naraziť na staroveké ruiny, ktoré odrážajú štýl mykénskej civilizácie doby bronzovej, zatiaľ čo lokality, ktoré sú súčasnejšie pre prostredie hry Titan Quest II, čerpajú inšpiráciu z archaického obdobia. Dórske chrámy a architektúra prezentujú klasický grécky štýl so zjednodušenými stĺpmi a detailnými hornými obrubami.
Svet hry Titan Quest II je zmesou otvorených priestorov a štruktúrovaných bodov záujmu. Otvorené oblasti sú prispôsobené slobode prieskumu, interakcii s prostredím, vertikalite a odhaľovaniu tajomstiev. Po rebríkoch sa dá liezť, rímsy preskakovať, a ak sa pozriete pozorne, možno si dokonca všimnete, že je možné interagovať s časťou prostredia a vytvoriť tak novú cestu vpred. Epické vyhliadkové body odhaľujú nádherné panoramatické výhľady na malebný, ručne vytvorený svet.
Medzitým menšie vedľajšie lokality a štruktúrované body záujmu rozdeľujú otvorený svet a ponúkajú príležitosti na veľkolepé dobrodružstvá, ako je napríklad strastiplný výstup na horu vedúci ku gryfiemu hniezdu. Samotný svet poskytuje hráčom usmernenie a vrátia sa aj klasické zone torches.
Ručné spracovanie každej oblasti znamená, že autori môžu používať navigačné funkcie a skutočne odmeniť tých, ktorí chcú preskúmať každé zákutie. Dávajte pozor na skryté cestičky a rímsy, z ktorých môžete skočiť - nikdy neviete, čo vás čaká na druhej strane! Tieto nové spôsoby prechádzania svetom tiež dopĺňajú vertikalitu prostredí s hlbokými kaňonmi, pobrežnými útesmi pozdĺž nedotknutých pláží a kulisami nádherných gréckych fariem, ktoré naznačujú, kde vás čaká ďalšie dobrodružstvo alebo výzva.
A napokon, čo by to bolo za Titan Quest bez mytológie? Práve z nej doslova pramení kúzlo Titan Questu II, ktorý je navrhnutý tak, aby zdôraznil pocit zázraku a mýtov, keď vstúpite do sveta. Nikdy neviete, čo vás môže čakať práve pred vami. Od týčiacich sa kolosov olympijského panteónu, cez staroveké vraky lodí Trireme, ktoré ešte neboli vyrabované, alebo dokonca potopený chrám, kde pozostatky zdobených sôch a posvätných komnát, kedysi zasvätených veľkým morským bohom, teraz ležia obrastené barakulami, pretože oceán si ich žiada späť. Zničená svätyňa so záhadnou hádankou môže byť príležitosťou získať si priazeň boha, zatiaľ čo relikvia Titánov môže byť ukrytá v podzemí a čakať, kým sa z nič netušiacich ľudí stanú netvory. Pozornosť venovaná detailom je kľúčom k tomu, aby všetky tieto miesta prispeli ku konečnému cieľu, ktorým je vytvorenie sveta hodného mýtov a legiend.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 282
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: THQ Nordic / Grimlore Games Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|