Titan Quest II detailne približuje Rogue mastery |
Skilly Rogue sú navrhnuté tak, aby sa navzájom dopĺňali a pri strategickom použití vytvárali vysoko efektné momenty.
S blížiacim sa Early Access vydaním očakávanej RPG Titan Quest II tím vývojárov zo spoločnosti Grimlore Games usilovne pracuje na zdokonaľovaní pôvodného obsahu a zároveň pripravuje kopu noviniek. Teraz oznamujú, že k predtým známym Warfare, Earth a Storm Mastery príde aj štvrté - Rogue Mastery bude k dispozícii hneď od začiatku.
Rogue mastery je postavený na troch základných pilieroch:
- Presnosť - každá schopnosť je navrhnutá tak, aby bola presná a zasiahla presne tam, kam má
- Príprava - Rogue hráči môžu na svoje zbrane aplikovať špecializované prvky, ktoré im prostredníctvom poškodení a debuffov pripravia ničivé kombá
- Vyhýbanie sa - Úspech prichádza skôr uskakovania než z hrubej sily a z útokov na nepriateľov skôr, než stihnú zareagovať.
Skilly Rogue sú navrhnuté tak, aby sa navzájom dopĺňali a pri strategickom použití vytvárali vysoko efektné momenty. Tu je niekoľko najdôležitejších:
- Lethal Strike - charakteristická schopnosť Rogue, ktorá spôsobuje obrovský násobok poškodenia jednému cieľu. Ak je cieľ zabitý, resetne sa cooldown, čo umožňuje rýchlu popravu oslabených nepriateľov. V kombinácii s Flow stavom sa uplatní bonusové poškodenie. Modifikátory zahŕňajú dodatočné výbuchy jedu, percentuálne poškodenie HP a zvýšené poškodenie označených cieľov
- Mark for Death - schopnosť označovania, ktorá umožňuje rôzne interakcie a debuffy a spôsobuje časť poškodenia vo forme poškodenia vitality. V kombinácii so schopnosťami, ako je Lethal Strike, vytvára táto schopnosť smrtiace synergie, napríklad vyvolanie tieňových dýk alebo spustenie výbušných jedovatých efektov
- Flicker - teleportačná schopnosť, ktorá spôsobuje cieľu prenikavé poškodenie, ideálna pre glass cannon buildy. Môže udeľovať Flow, znižovať cooldowny a so správnymi modifikátormi sa dokonca môže stať útočným nástrojom
- Preparation - Pasívna aura, ktorá zvyšuje jedovaté a fyzické poškodenie za cenu rezervovanej energie. Modifikátory zvyšujú aplikáciu ailmentu, šancu na kritický zásah a dokonca konvertujú poškodenie zbrane na jed alebo bodnutie. Pri kritických zásahoch možno vyvolať aj tieňové dýky.
Synergie a štýl hry
Hoci sa Rogue Mastery zameriava na damage a pohyblivosť, jeho obmedzená obrana spôsobuje, že sú nevyhnutné kombinácie s inými mastery. V závislosti od druhého môžete zvýšiť schopnosť prežiť alebo posilniť útočné schopnosti. Napríklad Earth a Storm sa dobre spájajú, čo Rogue hráčovi umožňuje škálovať elementárne poškodenie prostredníctvom atribútu Knowledge. Stackovaním jedovatého poškodenia, označovaním nepriateľov, použitím Flow pomocou Flicker a vykonaním Lethal Strike môžu Rogue rozpútať ničivé reťazové reakcie, ktoré precízne vyčistia bojisko.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- AMD oficiálne predstavilo RX 9070 a 9070XT grafické karty 249
- RECENZIA: Tomb Raider IV–VI Remastered 37
- Článok: ROG Astral Geforce RTX 5080 158
- VIDEO : Shrek 5 - filmový teaser 57
- Sony oficiálne znižuje cenu PlayStation VR2 40
- Assassin's Creed Shadows bol leaknutý, dávajte si pozor na spojlery 49
- Marcové hry 40
- EA vydalo zdrojové kódy na Command & Conquer hry, pridalo Workshop podporu a na St 27
- Kingdom Come: Deliverance II dostal mod vylepšujúci nasvietenie 70
- Fable bolo odložené na rok 2026 104 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: THQ Nordic / Grimlore Games Štýl: RPG
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|