Suda51 hovorí, že tvorcovia hier príliš riešia Metacritic hodnotenia |
Tvorca No More Heroes naznačil, že by sa vydavatelia a vývojári nemali príliš zameriavať na hodnotenia.
Suda51 a Shinji Mikami v rozhovore pre GamesIndustry.biz diskutovali o tom, prečo v posledných rokoch nebolo toľko hier tak jedinečných ako tie ich.
Suda rovno hovorí, že vydavatelia a vývojári sa príliš zameriavajú na Metacritic skóre a práve preto sa držia vecí, ktoré fungujú, namiesto toho, aby riskovali použitie nových nápadov.
"Každý venuje príliš veľa pozornosti a príliš sa stará o Metacritic," povedal. "Došlo to do bodu, keď existuje takmer stanovený vzorec, ako spraviť hru, aby ste získali Metacritic hodnotenie."
"Ak máte hru, ktorá nezapadá do tohto vzorca, stráca body na Metacritic. Väčšie spoločnosti sa tak nemusia chcieť zaoberať takýmito hrami. Nemusí to byť vždy hlavný dôvod, ale určite je to jeden z dôvodov. Všetci sa príliš zaujímajú o čísla."
"Osobne sa príliš nestarám o Metacritic hodnotenia. Naozaj ich neriešim. Čo je pre nás dôležité, je vydávať hry, ktoré chceme vydať a mať ľudí, ktorí hrajú tieto hry."
Mikami k tomu dodáva, že jedinečnejšie hry nemávajú takú marketingovú podporu a ani predajnosť.
"Druh hier, ktoré majú najväčšiu marketingovú podporu, sú tie, ktoré musia osloviť čo najširšie publikum," povedal Mikami. "Jedinečnejšie hry v skutočnosti nemajú rovnakú predajnosť."
Uvidíme, aký predaj bude mať ich Shadows of the Damned: Hella Remastered. Remaster ich spoločnej hry z roku 2011. Hra vyjde 31. októbra. My sme si zahrali poriadnu porciu z hry na Gamescome a môžete si pozrieť naše dojmy.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 97
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Grasshopper Manufacture / Grasshopper Manufacture Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|