Suda51 hovorí, že tvorcovia hier príliš riešia Metacritic hodnotenia |
Tvorca No More Heroes naznačil, že by sa vydavatelia a vývojári nemali príliš zameriavať na hodnotenia.
Suda51 a Shinji Mikami v rozhovore pre GamesIndustry.biz diskutovali o tom, prečo v posledných rokoch nebolo toľko hier tak jedinečných ako tie ich.
Suda rovno hovorí, že vydavatelia a vývojári sa príliš zameriavajú na Metacritic skóre a práve preto sa držia vecí, ktoré fungujú, namiesto toho, aby riskovali použitie nových nápadov.
"Každý venuje príliš veľa pozornosti a príliš sa stará o Metacritic," povedal. "Došlo to do bodu, keď existuje takmer stanovený vzorec, ako spraviť hru, aby ste získali Metacritic hodnotenie."
"Ak máte hru, ktorá nezapadá do tohto vzorca, stráca body na Metacritic. Väčšie spoločnosti sa tak nemusia chcieť zaoberať takýmito hrami. Nemusí to byť vždy hlavný dôvod, ale určite je to jeden z dôvodov. Všetci sa príliš zaujímajú o čísla."
"Osobne sa príliš nestarám o Metacritic hodnotenia. Naozaj ich neriešim. Čo je pre nás dôležité, je vydávať hry, ktoré chceme vydať a mať ľudí, ktorí hrajú tieto hry."
Mikami k tomu dodáva, že jedinečnejšie hry nemávajú takú marketingovú podporu a ani predajnosť.
"Druh hier, ktoré majú najväčšiu marketingovú podporu, sú tie, ktoré musia osloviť čo najširšie publikum," povedal Mikami. "Jedinečnejšie hry v skutočnosti nemajú rovnakú predajnosť."
Uvidíme, aký predaj bude mať ich Shadows of the Damned: Hella Remastered. Remaster ich spoločnej hry z roku 2011. Hra vyjde 31. októbra. My sme si zahrali poriadnu porciu z hry na Gamescome a môžete si pozrieť naše dojmy.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 61
- Nový Battlefield ukazuje prvý koncept, bude umiestnený v modernej dobe 106
- RECENZIA: Harry Potter: Quidditch Champions 47
- Doplnkové Bluray mechaniky pre PS5 a PS5 Pro sa vypredávajú 181
- RECENZIA: Test Drive Unlimited: Solar Crown 86
- PS5 Pro je pre superfanúšikov, hovoria analytici 238
- PS5 dostáva nový update systému 39
- V PlayStation 6 mohol byť aj Intel čip, ale nakoniec sa Sony rozhodlo pre AMD 123
- Ako jednotlivé hry vylepšuje PS5 Pro konzola? 171
- Gamescom 2024: Farbami hrajúci Assassin’s Creed Shadows posúva technológiu a simul 90 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Grasshopper Manufacture / Grasshopper Manufacture Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|