Final Fantasy VII Rebirth dostane na PC kvalitné 3D modely a textúry vo vysokom rozlíšení, ktoré PS5 nezvládlo |
Pri príležitosti príchodu Final Fantasy VII Rebirth na PC a aj na Epic Store sa Epic porozprával s Naoki Hamaguchi o vylepšeniach hry pre túto platformu.
Pri príležitosti príchodu Final Fantasy VII Rebirth na PC a aj na Epic Store sa Epic porozprával s Naoki Hamaguchi o vylepšeniach hry pre túto platformu. Hovorí, že PC verzia Final Fantasy VII Rebirth prináša množstvo vylepšení a špecifických prispôsobení, ktoré robia z tohto pokračovania ešte atraktívnejší zážitok pre fanúšikov na PC platforme.
Tu je zhrnutie najdôležitejších aspektov:
- Vylepšené grafické spracovanie: Pre high-end PC sú dostupné detailnejšie 3D modely a textúry, ktoré presahujú možnosti PS5.
- Podpora moderných technológií: Implementované sú DLSS a VRR, čo zlepšuje výkon a kvalitu obrazu.
- Jednoduché nastavenia pre hráčov: Prednastavené grafické režimy umožňujú optimalizáciu pre rôzne hardvérové konfigurácie, s možnosťou manuálnych úprav pre skúsených hráčov.
- Úprava nasvietenia: Zmeny v renderovaní nasvietenia zlepšuj realistickosť postáv.
Pri hrateľnosti sa pozastavil nad tým, že hoci ide o druhý diel trilógie, hra bola navrhnutá tak, aby bola prístupná aj pre nových hráčov. Dokonca Naoki hovorí, že je Rebirth ideálnym vstupom do série aj pre hráčov, ktorí Final Fantasy ešte nehrali. Ale ak budu chcieť viac, a chcú rovno aj prvú hru, bude k dispozícii aj Twin Pack edícia, ktorá obsahuje aj prvú časť (Final Fantasy VII Remake), čo umožňuje hráčom zažiť kompletný príbeh.
Zjavne si chce nakloniť PC hráčov, keď Naoki spomína aj to, že návrat na PC je ako návrat k PC koreňom série a hra vzdáva hold počítačovým RPG, ktoré inšpirovali pôvodnú sériu Final Fantasy, a prináša ich späť na PC platformu s moderným spracovaním. Zároveň tento diel potvrdzuje, že séria je schopná komfortne fungovať naprieč platformami, čím oslovuje širšie publikum.
Teraz už pripravujú tretiu časť hry, ktorá prinesie ešte väčší svet s voľným cestovaním na Highwind vzducholodi. Pôvodne chceli ešte pridávať aj epizodické príbehové DLC k samotným hrám, ale vzhľadom na obmedzené zdroje si ako prioritu určili najskôr dokončiť všetky tri hry. Ak však bude veľký záujem o DLC môžu to prehodnotiť
Hra príde na PC 23. januára.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Resident Evil 9 má priniesť výraznú zmenu série 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: Square Enix / Square Enix Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|