John Woo k marketingovej akcii hry Stranglehold prihodil zaujímavý kúsok, fanúšikovia jeho filmov sa môžu pokúsiť spraviť čo najautentickejší krátky film pripomínajúci jeho štýl. Filmovať sa bude o 25 tisíc dolárov, organizuje to John Woo, tvorcovia hry Tiger Hill Entertainment, Spike TV a Fox Interactive Media. Filmami môžete prispievať od 30. apríla do 25. júna. Filmy musia byť dlhšie ako 2:30 min a musia spĺňať kritériá, kde kvalita bude braná do úvahy 40 percentami, Woo štýl 40 % a kreativita 20 %.
Cenou je ako 25 tisíc dolárov, tak aj zájazd pre dvoch do Midway Chicago, kde sa stretnú s tvorcami hry a zúčastnia sa interview pre Spike TV, kde budú aj na premiere ich krátkeho filmu v Spike TV a dostanú aj poster z filmu Hard Boiled s autogramom Johna Woo, Ampd mobilný telefón a kópiu Strangeholdu.
Finalisti budú mať videá hostovaná na MySpace, kde užívatelia rozhodnú o druhom víťazovi, ktorí získa 1000 dolárov a tie ďalšie veci k tomu.
Viac čoskoro nájdete na www.myspace.com/strangleholdgame. Nedá sa povedať, že filmovanie je ten pravý marketing k hre, ale John Woo samozrejme chce oceniť niekoho, kto sa vyzná v jeho štýle práce. Možno by nebola zlá súťaž o najlepšie video vytvorené v engine hry, no možno nabudúce.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 47
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 66
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 103
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Aprílové hry 34
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: Midway / Midway Chicago Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|