Takže je to konečne tu, demo na Max Payne 3 Stranglehold od Tiger Hillu, firmy Johna Woo dorazilo a treba povedať, že hra má niečo do seba. Hra je v zásade Max Payne s rôznymi vylepšeniami, ale keďže vieme, že Max čerpal práve z filmov Johna Woo, nebudeme Johnovi Woo zazlievať, že si zobral svoj filmový štýl do svojej hry.
Hra teda ponúka pohľad z tretej osoby, akčné prestrelky, spomalený čas, presné mierenie, kopu rôznych skokov a špeciálnych manévrov, kde to celé okoreňuje jedinečná deštrukcia takmer všetkého doplnená množstvom nepriateľov.
Vaša postava Tequila, vám v deme ponúkne pištole a brokovnicu, s ktorými sa vyblbnete v relatívne rozsiahlom prostredí. Nechýbajú príbehové animácie a prestrihy. Od Maxa Payneho sa hra odlišuje pridaním špecialnych pohybov, kde sa môžete zviezť po zábradlí a počas toho strieľať, prekĺznete sa prakticky po každom stolíku a každú stenu môžete využiť na odrazenie. Takmer všetko sa dá zničiť, takmer vkuse niečo vybuchuje, padá, ničí sa, iskrí.
Demo okrem bežnej strieľačky ukázalo aj kinematický herný mód, kde vás hra vedie a vašou úlohou je v spomalenom čase vyhýbať sa guľkám a zostreliť vždy všetkých nepriateľov, ktorých vám automatická kamera ukáže. Tento mód si užijete niekoľko krát v leveli na pár sekúnd a vychutnáte si spomalené umieranie nepriateľov. Spomalené umieranie nepriateľov si užijete aj po zapnutí presného zamerania, kde sa podobne ako v Max Payneovi kamera zavesí za guľku a sleduje jej preniknutie do tela nepriateľa. V tomto prípade autori pridali aj efektné animácie zraneného, ktorý si chytá ranu a správa sa poďla toho, kde ste ho trafili. Nakoniec demo ponúklo aj kombo, kedy sa Tequila zatočí a skosí všetkých nepriateľov okolo vás.
Grafika je na Unreal engine a je dosť kvalitná, nie je to Gears of War, ale má to svoj štýl. Niektoré textúry síce mohli dotiahnuť a rovnako tváre postáv majú divné nasvietenie a príliš temné tiene, ale ako celok vyzerá grafika dobre a rovnako dizajn levelov vytvára potrebnú atmosféru. Framerate nemá výraznejšie poklesy ani pri masívnych deštrukciách prostredia.
Ak by sme to porovnali s Max Payne, je to hlavne akčnejšie, deštrukčnejšie a je tu až priveľa nepriateľov. Často nemáte nad situáciou prehľad, neviete, kde sa objavilo ďalších 10 nepriateľov. Aj keď to má adrenalín, chýba tomu precíznosť a úplne absentuje Paynovské využitie slow motion pohľadu na obmedzenie vašich zranení, tu je to len na to, aby ste si nepriateľov presnejšie zamerali. Trafia vás tak či tak. Však aj tak na vás vždy strieľajú zo všetkých strán a zdravia máte dosť. Celé je to konzolovo arkádovejšie. Neznamená, že sa tým tento štýl kazí, len je to už iné.
Celkovo má titul veľmi veľké ambície, ktoré zrejme aj splní. Koncom mesiaca sa máme na čo tešiť. Otázne je ešte, ako to nakoniec dopadne s PC verziou, na Xboxovej som nevidel nič, čo by bežné PC nemohlo zvládnuť a určite by na to nepotrebovalo 2 GB pamäte ako ohlasujú autori.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: Midway / Midway Chicago Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|