Beta verzia prichádzajúcej stratégie World in Conflict si našla aj vďaka stovkám rozdaných kľúčov veľa fanúšikov i medzi našimi čitateľmi. Jednou z najčastejšie kladených otázok ohľadom hry bola jej hardvérová náročnosť. Ak ešte stále hľadáte na túto zapeklitú otázku odpoveď, skúste si prelistovať článok na elitebastards.com. Vzhľadom na to, že Wolrd in Conflict môže fungovať jednak pod DirectX 9, ale je kompatibilný aj s DirectX 10, určite najprv navštívte galériu obrázkov (rozlíšenie 1024x768, 4xAA, 16xAF, grafické nastavenie: High quality), na ktorých môžete skúmať rozdiely medzi oboma verziami.
Teraz ale prejdime k nárokom hry na „železo“. Intel Core 2 Duo E6600, 2 GB RAM a niekoľko grafických kariet zaradených v teste by mali vytvoriť jasnú predstavu o tom, aký je World in Conflict systémovo (ne)nažraný. Do našej galérie sme vybrali benchmarky pri rozlíšení 1280x1024 (so zapnutým, resp. vypnutým AA a AF) a to zvlášť pre DX9 a DX10 verziu; iné rozlíšenia môžete nájsť priamo na uvedenej stránke. Redaktori elitebastards sa navyše pozreli na zúbok novým (beta) ovládačom pre grafické karty NVIDIA ForceWare 163.11 a ich vplyv na framerate vo World in Conflict v porovnaní s ForceWare 158.24 spracovali do týchto grafov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Vivendi Universal Games / Massive Entertainment Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|