Beta verzia prichádzajúcej stratégie World in Conflict si našla aj vďaka stovkám rozdaných kľúčov veľa fanúšikov i medzi našimi čitateľmi. Jednou z najčastejšie kladených otázok ohľadom hry bola jej hardvérová náročnosť. Ak ešte stále hľadáte na túto zapeklitú otázku odpoveď, skúste si prelistovať článok na elitebastards.com. Vzhľadom na to, že Wolrd in Conflict môže fungovať jednak pod DirectX 9, ale je kompatibilný aj s DirectX 10, určite najprv navštívte galériu obrázkov (rozlíšenie 1024x768, 4xAA, 16xAF, grafické nastavenie: High quality), na ktorých môžete skúmať rozdiely medzi oboma verziami.
Teraz ale prejdime k nárokom hry na „železo“. Intel Core 2 Duo E6600, 2 GB RAM a niekoľko grafických kariet zaradených v teste by mali vytvoriť jasnú predstavu o tom, aký je World in Conflict systémovo (ne)nažraný. Do našej galérie sme vybrali benchmarky pri rozlíšení 1280x1024 (so zapnutým, resp. vypnutým AA a AF) a to zvlášť pre DX9 a DX10 verziu; iné rozlíšenia môžete nájsť priamo na uvedenej stránke. Redaktori elitebastards sa navyše pozreli na zúbok novým (beta) ovládačom pre grafické karty NVIDIA ForceWare 163.11 a ich vplyv na framerate vo World in Conflict v porovnaní s ForceWare 158.24 spracovali do týchto grafov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 100
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Tempest Rising 37
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 66
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64
- Druhá séria The Last of Us už začala na HBO 74 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Vivendi Universal Games / Massive Entertainment Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|