Beta verzia prichádzajúcej stratégie World in Conflict si našla aj vďaka stovkám rozdaných kľúčov veľa fanúšikov i medzi našimi čitateľmi. Jednou z najčastejšie kladených otázok ohľadom hry bola jej hardvérová náročnosť. Ak ešte stále hľadáte na túto zapeklitú otázku odpoveď, skúste si prelistovať článok na elitebastards.com. Vzhľadom na to, že Wolrd in Conflict môže fungovať jednak pod DirectX 9, ale je kompatibilný aj s DirectX 10, určite najprv navštívte galériu obrázkov (rozlíšenie 1024x768, 4xAA, 16xAF, grafické nastavenie: High quality), na ktorých môžete skúmať rozdiely medzi oboma verziami.
Teraz ale prejdime k nárokom hry na „železo“. Intel Core 2 Duo E6600, 2 GB RAM a niekoľko grafických kariet zaradených v teste by mali vytvoriť jasnú predstavu o tom, aký je World in Conflict systémovo (ne)nažraný. Do našej galérie sme vybrali benchmarky pri rozlíšení 1280x1024 (so zapnutým, resp. vypnutým AA a AF) a to zvlášť pre DX9 a DX10 verziu; iné rozlíšenia môžete nájsť priamo na uvedenej stránke. Redaktori elitebastards sa navyše pozreli na zúbok novým (beta) ovládačom pre grafické karty NVIDIA ForceWare 163.11 a ich vplyv na framerate vo World in Conflict v porovnaní s ForceWare 158.24 spracovali do týchto grafov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 156
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 32
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Vivendi Universal Games / Massive Entertainment Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|