Beta verzia prichádzajúcej stratégie World in Conflict si našla aj vďaka stovkám rozdaných kľúčov veľa fanúšikov i medzi našimi čitateľmi. Jednou z najčastejšie kladených otázok ohľadom hry bola jej hardvérová náročnosť. Ak ešte stále hľadáte na túto zapeklitú otázku odpoveď, skúste si prelistovať článok na elitebastards.com. Vzhľadom na to, že Wolrd in Conflict môže fungovať jednak pod DirectX 9, ale je kompatibilný aj s DirectX 10, určite najprv navštívte galériu obrázkov (rozlíšenie 1024x768, 4xAA, 16xAF, grafické nastavenie: High quality), na ktorých môžete skúmať rozdiely medzi oboma verziami.
Teraz ale prejdime k nárokom hry na „železo“. Intel Core 2 Duo E6600, 2 GB RAM a niekoľko grafických kariet zaradených v teste by mali vytvoriť jasnú predstavu o tom, aký je World in Conflict systémovo (ne)nažraný. Do našej galérie sme vybrali benchmarky pri rozlíšení 1280x1024 (so zapnutým, resp. vypnutým AA a AF) a to zvlášť pre DX9 a DX10 verziu; iné rozlíšenia môžete nájsť priamo na uvedenej stránke. Redaktori elitebastards sa navyše pozreli na zúbok novým (beta) ovládačom pre grafické karty NVIDIA ForceWare 163.11 a ich vplyv na framerate vo World in Conflict v porovnaní s ForceWare 158.24 spracovali do týchto grafov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Mega zľavy začínajú 34
- Čínske ceny RTX 5080 a RTX 5090 naznačujú, čo môžeme v tejto oblasti čakať 285
- Sector vám želá veselý Silvester a šťastný Nový rok 83
- Najväčšie hry naplánované na rok 2025 78
- Objavil sa záber z preview verzie GTA VI priamo z kancelárií Rockstaru 23
- Digital Foundry vyhodnotili hry s najlepšou grafikou tohto roka 119
- Hry v roku 2025 75
- Január do PlayStation Plus prinesie veľké mená 43
- Rusi stále chcú vytvoriť vlastnú konzolu. Už si priznávajú, že nemôžu konkurovať X 85
- Nový Xbox gamepad už má aj patent 87 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Vivendi Universal Games / Massive Entertainment Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|