Kojima prahne po realistickom násilí |
V poslednom čísle japonského magazínu Famitsu vyspovedala fešná produkčná Jade Raymond z Ubisoft Montreal žijúcu legendu, tvorcu mimoriadne obľúbenej a komplikovanej ságy Metal Gear Solid, Hidea Kojimu. Rozhovor (preložený serverom Develop) sa zaoberal témami, ako vyvíja Kojima-san hry, ktoré sú na oboch častiach zemegule (v Japonsku aj na západe) hráčmi očakávané rovnako dychtivo, čo hovorí na Assassin's Creed (ako fanúšik tejto stredovekej stealth akcie zasypal Jade a autorský tím chválou) a ako vníma násilie v hrách. Odpoveď Kojimu určite zježí chlpy na rukách predstaviteľov ratingových spoločností. Známy dizajnér si myslí, že v hrách nie je násilie vykresľované správne. „Napríklad, ak niekoho trafíte, alebo spôsobíte bolesť, tvár sa skriví v grimase bolesti. Ja chcem v mojich hrách niečo podobné zachytiť," uvažuje Kojima. „Ak nevidíte bolesť, nedokážete pochopiť, čo ste urobili a bojiskom prejdete bez toho, aby ste niesli zodpovednosť za svoje činy. Toto nechcem ignorovať. Chcem, aby hráči aspoň trochu premýšľali nad tým, čo násilie a vojna znamená," dodáva. Premýšľať nad násilím, rozhodnutiami a vojnou určite budeme v najnovšom majstrovskom diele Hidea Kojimu Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Tak sľubujeme.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|