Presnejšie povedané, pozrime sa na okraj zrkadla. A čože tam vlastne uvidíme? Novú FPS adventúru od štúdia DICE, o ktorej sme vás informovali už v januári a teraz sa pozrieme na zopár nových obrázkov a pocitov ľudí, ktorí mali možnosť vidieť hru Mirror's Edge na vlastné oči.
V hre sa inkarnujete do tela mladej kuriérky, ktorá pravdepodobne nemá na bicykel a tak sa rozhodla roznášať zásielky vlastnou cestou, a to po strechách budov vskutku efektným spôsobom. Parkour totiž zohráva v spôsobe presunu z bodu A do bodu B hlavnú rolu. Dej hry sa odohráva v tzv. hyperrealistickom svete, kde budovy žiaria čistotou, okná sú vyleštené a celková architektúra pôsobí dosť sterilným dojmom. Mesto pôsobí chladne, napriek tomu, že je zaliate slnkom, a taktiež podozrivo ticho.
Na druhú stranu je ale veľmi dobre počuť vás, resp. vašu postavu. Vďaka tomu precítite každý krok a každý nádych. Hra sa vás pokúša absolútne stotožniť s postavou, preto na obrazovke neuvidíte žiadny HUD, ani zbraň trčiacu z jej spodnej časti. Ku zbraniam sa dostanete len občas, a to formou power-up-ov, takže po vystrielaní munície ju jednoducho zahodíte. Pri pohľade dole uvidíte iba svoje nohy, poprípade ruky a to čo v nich držíte (napr. spomínanú zbraň) a svet sa s vami zatočí pri každom salte ponad priepasť pod vami.
Hra od vás očakáva bleskové reakcie, pretože balík treba doručiť včas, takže žiadne kochanie sa panorámou, ale bleskový rozbeh, skok na ďalšiu budovu, dopad s kotrmelcom, slide po zábradlí, preskočenie plotu, zručkovanie potrubia až kým nieste na mieste. Počas prezentácie sa postava nikdy nedostala až na úroveň cesty.
Počas misií narazíte aj na policajtov, ktorí sa vám budú snažiť zabrániť v tom, aby ste si ublížili tým, že po vás budú strieľať. Občas okolo vás bude poletovať novinársky vrtuľník, ktorého iný význam, ako snahu o reportáž dňa, zatiaľ nepoznáme. A z času načas sa dostanete aj do priameho súboja, ktorý vraj na príliš neoslnil. Skôr naopak. Hra je proste o behu a zdolávaní prekážok, takže najlepším spôsobom ako sa vyhnúť otrasnému bojovému systému bude asi pokračovať skokom na ďalšiu budovu.
Keďže hra nemá HUD, ako sa teda dostaneme do spomínaného bodu B? Naša trase je vraj priebežne značkovaná načerveno žiariacimi objektami a to nám má pomôcť v tom, aby sme sa nestratili v tom obrovskom bludisku striech a stavenísk. Otázne je, či to nebude mať dopad, na inak dosť realistickú scenériu.
Hra je plánovaná na rok 2008. Bližší termín zatiaľ nebol upresnený, môžeme však predpokladať, že to bude až druhá polovica roku. Na hre je totiž ešte čo vylepšovať, ale potenciál rozhodne má. A teraz už sľúbené obrázky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|