Posledná správa, týkajúca sa ambicióznej adventúry Sadness zo susedného Poľska, hovorila o rozchode vývojárskeho štúdia Nibris s Frontlines Studios, ktoré sa staralo o technickú stránky hry. Podozrivo dlhé ticho mohlo naznačovať, že so stratou pomocnej ruky, bude projekt pozastavený, prinajhoršom úplne zrušený. No nedávna tlačová správa spoločnosti Emergent Game Technologies, ktorá licencuje engine GameBryo, vrhla svetlo do čiernobieleho sveta Sadness.
Hra je naďalej vyvíjaná v štúdiu Nibris s použitím spomínaného enginu. Autori aj naďalej odmietajú zverejniť bližšie detaily okrem už známych faktov. Sadness bude psycho thrilerom v duchu noir filmov s ôsmymi koncami! Hlavný hrdina to bude mať v hlave popletené a vašou úlohou bude neuviaznuť v nočnej more. Napätú atmosféru bude znásobovať bezfarebný vizuál a skutočnosť, že Wiimote a Nunchuck reprezentujú ruky postavy.
Podľa ilustračného obrázku môžeme usudzovať, že s filmovými scénami, ktorými nás kŕmili, sa budeme musieť rozlúčiť.