MGS 4 s dlhšími cutscénami ako film |
Hideo Kojima má toho isto veľa na srdci, keď na uzatvorenie ságy o Solid Snakeovi v Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots potrebuje aj cutscény o dĺžke 90 minút! Už v Metal Gear Solid 2 sa objavila jedna s dĺžkou 45 minút. Hry z tejto série sú známe komplikovanou story a filmovým podávaním príbehu, no 90 minút je 90 minút. Za rovnaký čas si pozriete celovečerák, dve časti seriálu, alebo si dáte výdatného šlofíka. To ale nie je všetko, prestrihových scén s takouto mamuťov stopážou má byť v hre viac!
A čo ak si budete potrebovať odskočiť, zazvoní telefón, alebo na stole pristane voňavá večera? Cutscény sa dajú v každom okamihu zapauzovať a ak nepotrebujete rozpletať nitky príbehu, tak ich kľudne môžete aj preskočiť, no potom si treba položiť otázku: na čo som vôbec túto hru kupoval? A čo ak pri sledovaní zaspíte? Snáď bude v hre dobre premyslený save systém.
Hracia doba Metal Gear Solid 4 hravo prekračuje 29 hodín čistého času, z čoho 9 hodín zaberajú cutscény! Už dávnejšie asistent producenta Ryan Payton povedal, že ľudí, ktorých odrádzali v predchádzajúcich dieloch zdĺhavé rozhovory cez Codec, sa nemajú kvetnatých dialógov vôbec báť. Komunikácia s kľúčovými postavami prebieha priamo v teréne aj počas hrania, čo uľahčuje nielen rozbeh samotnej hry, ale nenúti hráčov rozhovory predčasne ukončovať.
MGS4 hravo prekoná počtom a dĺžkou cutscén aj najukecanejšie JRPG a zaraďuje sa bok po boku zvyšku hier, ktoré na svoje prvé spustenie potrebujú inštaláciu. Konkrétne si ukrojí z pevného disku 4,6 GB (viď. ilustračný obrázok).
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots vychádza celosvetovo 12. júna.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|