Brothers in Arms Hell's Highway bude podporovať DX10, práve to ohlásil v jeden z autorov z Gearboxu. DX10 podla nich umožňuje nové možnosti ako napísať pixel shadre a tie aj využijú. Napríklad shader na oko bude mať 300 inštrukcií, kde ak sa priblížime k iným postávam blízko uvidíme všetko detailne vymodelované, lesknúce sa a priam reálne. Samozrejme počet shadrov dopadne aj na nároky na hardvér, ale už od GF8800 by hra nemala mať na maximálnych nastaveniach problémy. Podľa autorov, kto hľadá verziu BIA s najkvalitnejšou grafikou, nech vyhľadá PC verziu.
DX10 bude ešte dlho len doplnkom DX9 hier, napriek stále väčšiemu rozšíreniu DX10 kariet nikto si ešte netrúfa postaviť hru od základov v tomto móde, kde by boli využité geometrické shadre a všetky tie srandy, ktoré DX9 karty neponúkajú. Možno časom...
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 47
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 74
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 103
- Aprílové hry 34
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Gearbox Štýl: Akcia / Taktická
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|