Brothers in Arms Hell's Highway bude podporovať DX10, práve to ohlásil v jeden z autorov z Gearboxu. DX10 podla nich umožňuje nové možnosti ako napísať pixel shadre a tie aj využijú. Napríklad shader na oko bude mať 300 inštrukcií, kde ak sa priblížime k iným postávam blízko uvidíme všetko detailne vymodelované, lesknúce sa a priam reálne. Samozrejme počet shadrov dopadne aj na nároky na hardvér, ale už od GF8800 by hra nemala mať na maximálnych nastaveniach problémy. Podľa autorov, kto hľadá verziu BIA s najkvalitnejšou grafikou, nech vyhľadá PC verziu.
DX10 bude ešte dlho len doplnkom DX9 hier, napriek stále väčšiemu rozšíreniu DX10 kariet nikto si ešte netrúfa postaviť hru od základov v tomto móde, kde by boli využité geometrické shadre a všetky tie srandy, ktoré DX9 karty neponúkajú. Možno časom...
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 44
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- Aké hry roka sme na Sectore vybrali od roku 1999 do roku 2024? 38 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Gearbox Štýl: Akcia / Taktická
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|