Nové interview ohľadom Wolfensteina na 1up nám dáva odpoveď na otázku prečo vlastne trvá vývoj Wolfensteinu tak dlho, keďže bol prvý raz ohlásený na X05? Odpoveď je pre nás jasná, lebo v Ravene pracujú flákači! Oni to síce nazývajú čas potrebný na výskum a vývoj. Hra je totiž iná ako predošlé tituly a teda sa odohráva v otvorenom priestranstve a dvoch svetoch. To by sme aj chápali, ale prečo hra vyzerá ako z roku 2005? Na to interview neponúka odpoveď.
Samozrejme rozsiahlejšie prostredia si vždy vyberajú svoju daň, aj keď v tomto prípade je tá daň extrémna, alebo sa autori snažia docieliť aby titul išiel aj na 1 GHz a GF7600. Vidieť, že 5 rokov starý engine z Doomu III už nie je pre dnešné hry to pravé. Už po takom dlhom čakaní mohli titul odložiť o ďalší rok a preportovať to na Rage engine, aby to vyzeralo k svetu a prípadne prinieslo aj nejaké tie inovácie do fps žánru, ktorý prvý Wolfenstein 3D rozbehol.
Ostáva nám teda dúfať v dobrú hrateľnosť, zaujímavé misie a množstvo akcie. Hra nemá ohlásený dátum, ale vyzerá, že titul môžeme očakávať na jar alebo v lete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 82
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- GTA VI príde na PC neskôr 133
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- RECENZIA: Indika 25 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: Activision / Raven Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|