Nové interview ohľadom Wolfensteina na 1up nám dáva odpoveď na otázku prečo vlastne trvá vývoj Wolfensteinu tak dlho, keďže bol prvý raz ohlásený na X05? Odpoveď je pre nás jasná, lebo v Ravene pracujú flákači! Oni to síce nazývajú čas potrebný na výskum a vývoj. Hra je totiž iná ako predošlé tituly a teda sa odohráva v otvorenom priestranstve a dvoch svetoch. To by sme aj chápali, ale prečo hra vyzerá ako z roku 2005? Na to interview neponúka odpoveď.
Samozrejme rozsiahlejšie prostredia si vždy vyberajú svoju daň, aj keď v tomto prípade je tá daň extrémna, alebo sa autori snažia docieliť aby titul išiel aj na 1 GHz a GF7600. Vidieť, že 5 rokov starý engine z Doomu III už nie je pre dnešné hry to pravé. Už po takom dlhom čakaní mohli titul odložiť o ďalší rok a preportovať to na Rage engine, aby to vyzeralo k svetu a prípadne prinieslo aj nejaké tie inovácie do fps žánru, ktorý prvý Wolfenstein 3D rozbehol.
Ostáva nám teda dúfať v dobrú hrateľnosť, zaujímavé misie a množstvo akcie. Hra nemá ohlásený dátum, ale vyzerá, že titul môžeme očakávať na jar alebo v lete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 51
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 75
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 108
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Aprílové hry 34
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: Activision / Raven Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|