Nové interview ohľadom Wolfensteina na 1up nám dáva odpoveď na otázku prečo vlastne trvá vývoj Wolfensteinu tak dlho, keďže bol prvý raz ohlásený na X05? Odpoveď je pre nás jasná, lebo v Ravene pracujú flákači! Oni to síce nazývajú čas potrebný na výskum a vývoj. Hra je totiž iná ako predošlé tituly a teda sa odohráva v otvorenom priestranstve a dvoch svetoch. To by sme aj chápali, ale prečo hra vyzerá ako z roku 2005? Na to interview neponúka odpoveď.
Samozrejme rozsiahlejšie prostredia si vždy vyberajú svoju daň, aj keď v tomto prípade je tá daň extrémna, alebo sa autori snažia docieliť aby titul išiel aj na 1 GHz a GF7600. Vidieť, že 5 rokov starý engine z Doomu III už nie je pre dnešné hry to pravé. Už po takom dlhom čakaní mohli titul odložiť o ďalší rok a preportovať to na Rage engine, aby to vyzeralo k svetu a prípadne prinieslo aj nejaké tie inovácie do fps žánru, ktorý prvý Wolfenstein 3D rozbehol.
Ostáva nám teda dúfať v dobrú hrateľnosť, zaujímavé misie a množstvo akcie. Hra nemá ohlásený dátum, ale vyzerá, že titul môžeme očakávať na jar alebo v lete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: Activision / Raven Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|