PRIHLÁS

Dojmy z Darkest of Days

Nedávno sa nám objavilo demo na očakávaný titul Darkest of Days a pre tých, ktorí nemali to šťastie si ho vyskúšať, dnes prinášame skromný rozbor.

pridal matus_ace 19.9.2009 o 8:36 pod hry
Dojmy z Darkest of Days

HRY > NOVINKY >

Nedávno sa nám objavilo demo na očakávaný titul Darkest of Days a pre tých, ktorí nemali to šťastie si ho vyskúšať, dnes prinášame skromný rozbor toho, čo nám hra v krátkej ukážke ukázala, čo nás nadchlo a čo nám naopak vadilo.

V prvom rade hra samozrejme ukázala grafiku a prvý dojem z technického spracovania celkovo by sa dal vyjadriť klasickým citátom: „Hnus velebnosti!". A to teraz naozaj nehyperbolizujem, Mermoset engine v kontraste s tým, čo môžeme teraz vidieť, pôsobí strašne zastaralo a lacno. Nízkopolygónové postavy sú pokryté lowres textúrami a presne to isté platí aj pre prostredie. Avšak engine má iné devízy. Jednak nižšiu náročnosť a potom hlavne zobrazenie veľkého počtu postáv na obrazovke (vraj až 300 naraz, v deme takéto situácie nenastali). Bohužiaľ neoslní ani zvuková stránka, ktorej zbrane sú strašne duté. Rovnako biedne je na tom aj fyzika a aj AI, ktorá dokáže akurát pribehnúť na pozíciu a na nej stáť. Na nálade nepridali ani hitpointy, ktoré boli, čo sa tela týka, rozmiestnené veľmi dobre, avšak občas boli aj mimo tela potenciálnych nebožtíkov.

Akcia je však už iná káva a to práve vďaka netradičným nápadom. Alexander Morris, vojak pod velením generála Custera, je v bitke pod Little BigHornom zranený a prichádza ho zachrániť futuristický vojak. Morris sa následne stáva členom jednotky cestujúcej časom, ktorá má za úlohu plniť misie počas najhorších dní v histórii ľudstva. Americká občianska vojna, svetové vojny, zničenie Pompejí, na to všetko sa môžete tešiť a práve v deme sa dajú vyskúšať pasáže z americkej občianskej.

Princíp hry je skopírovaný so staršieho Van Dammovho béčka TimeCop, ale autori si ho mierne upravili. Môžete ľudí takmer ľubovoľne zabíjať, až na tých, ktorí sú vysvietení modrou aurou, tých môžete maximálne iba zraniť, pre dodržanie časovej kontinuity. K dispozícii pri tom máte zbrane historické, ale aj futuristické a s nimi kosiť vojakov konfederácie je fakt zážitok. Skvelým elementom je systém nabíjania zbraní, kedy v určitom momente musíte stlačiť tlačidlo pre streľbu, inak sa zbraň dočasne zasekne. Bez týchto zaujímavostí by to však bola len tuctová FPS. Jedine, že by karty zamiešali iní vojaci cestujúci v čase, ktorí sa na konci dema objavili... ale zvyšok sa dozvieme až v plnej verzii, ktorá v týchto dňoch vychádza.





Páči sa mi!






PC

Vývoj: Phantom EFX / 8Monkey Labs
Štýl: Akcia
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania:  marec 2010
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Zdroj k 5070ti (10)
čus,pozerám sa po zdroji 750W-850W 12V 2x6 (mám 6...
|Vyber handheldu (0)
Ahojte, teraz mám starší SteamDeck LCD a rozmýšlam...
|Hlasitosť dialógov bluray (4)
Zdar, prosím vás existuje nejaké riešenie ako zvýš...
|Switch 2 vs. steam deck oled (6)
Mám takú dilemu vlastním Switch OLED mám tam dosť ...
|Sony inzone buds (1)
Ahojte, máte niekto skúsenosti so Sony inzone buds...
|Sector hraje ... (124950)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Filmy filmy filmy film... (47152)
O filmoch. Hádam chápete....
|Pochváľte sa svojím herným str... (318)
Ako hardwareového nadšenca ma napadlo vytvoriť vlá...
|Screenshots (62219)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Hudba (1)
Fórum určené pre hudobné témy...
|Svet, ukrajina, vojny ... (37644)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk